بی‌تفاوتی مدیرعامل EA به نتیجه معامله اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت


مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز در مصاحبه اخیر خود گفت که نسبت به موفقیت مایکروسافت در خرید اکتیویژن بلیزارد بی تفاوت است.

در آخرین جلسه گزارش مالی EA، از مدیرعامل این شرکت در مورد تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت و تاثیر این تراکنش بر صنعت بازی سوال شد، سپس اندرو ویلسون در پاسخ به این سوال توضیح داد:

“این سوالی است که زیاد از من پرسیده می شود و تقریباً هرگز اجازه ندارم پاسخی مستقیم بدهم. آنچه می خواهم بگویم این است که نمی دانم چه اتفاقی برای آن می افتد. معامله Activision-Microsoft. در هر صورت، ما همچنان بزرگترین شریک مایکروسافت خواهیم بود و من فکر می‌کنم که ناشر شماره یک در پلتفرم آن‌ها هستیم؛ بنابراین اینکه آیا این معامله انجام می‌شود یا نه، مهم نیست. واقعاً برای ما مهم است. ما معتقدیم که آیا این معامله موفق باشد یا نه، می‌توانیم به پیش‌بینی، رهبری آینده صنعت سرگرمی و رقابت در این بازار از طریق شبکه گسترده، آدرس‌های IP و مهارت‌هایمان ادامه دهیم.»

پوستر Aveum's Immortals Edition Deluxe

ویلسون در ادامه توضیح داد که ادغام‌های بیشتر در آینده برای صنعت بازی اجتناب‌ناپذیر است و او می‌خواهد در صورت یافتن شریک یا خریدار، EA موقعیت خوبی داشته باشد. به این تاپیک اضافه شد:

سوال این است که آیا خریدهای بلندمدت بیشتری وجود خواهد داشت؟ آیا ادغام شرکت های سرگرمی در مقیاس بزرگ تری صورت می گیرد؟ اگر بخواهم آینده بلند مدت را پیش بینی کنم، می گویم تقریباً قطعی است. من دوست دارم که ما مقیاسی داریم که بتوانیم در این شرایط قدرتمند ظاهر شویم. ما دارایی‌های عظیمی از نظر سرگرمی در آینده داریم، و همانطور که اوضاع پیش می‌آید، فکر می‌کنم در مورد اینکه آیا مایکروسافت اکتیویژن بلیزارد را خریداری می‌کند یا خیر، بی‌تفاوت هستیم.

بخوانید  مشخص شدن تاریخ اکران فیلم جوکر 2 با بازی واکین فینیکس

ما معتقدیم که یک استراتژی عالی داریم و فرصت های باورنکردنی در آینده به دست ما خواهد رسید. بنابراین، چه این معامله تکمیل شود یا نه، ما همچنان ناشر شماره یک پلتفرم ایکس باکس خواهیم بود.”

پیش از این، شرکت EA در جریان ارائه عملکرد مالی خود از نتایج موفقی صحبت کرده بود، از جمله تبدیل شدن FIFA 23 به موفق ترین نسخه در تاریخ این سری و شروع بسیار خوب Star Wars Jedi: Survivor.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر