معرفی کنترلر جدید PS5 با نام Project Leonardo برای بازیکنان با شرایط فیزیکی خاص

دکمه های قابل تنظیم روی کنترلر Project Leonardo PlayStation 5

این کنترلر می تواند به عنوان یک گیم پد مستقل استفاده شود یا با کنترلر بی سیم Project Leonardo یا DualSense دیگری جفت شود. علاوه بر این، حداکثر دو کنترلر Project Leonardo و یک DualSense را می توان به عنوان یک گیم پد مجازی به طور همزمان استفاده کرد.

در جریان رویداد CES، سونی کنترلر Project Leonardo قابل شخصی سازی جدیدی را برای گیمرهایی با شرایط فیزیکی خاص به نمایش گذاشت. جیم رایانمدیر عامل بخش سرگرمی های تعاملی سونی در این مراسم اعلام کرد که این کنترلر جدید به گیمرهای معلول کمک می کند تا بازی ها را راحت تر و راحت تر انجام دهند. پروژه لئوناردو را می توان قدم بعدی سونی در زمینه دسترسی (در دسترس بودن بیشتر بازی های ویدیویی برای گیمرهای محترم با شرایط خاص جسمی یا روحی) دانست.

کنترلر پروژه لئوناردو از طریق چهار درگاه AUX 3.5 میلی متری قابل ارتقا است تا از انواع سوئیچ های خارجی و سایر لوازم جانبی دسترسی پشتیبانی کند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا سوئیچ ها، کلیدها یا آنالوگ های خاص را با کنترلر Project Leonardo ترکیب کنند. “دستگاه های خارجی را می توان به صورت پویا متصل یا جدا کرد و هر کدام را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که مانند هر کلید دیگری عمل کند.”

طبق پست وبلاگ پلی استیشن، کنترلر Project Leonardo را می توان برای استفاده روی سطوح صاف قرار داد. بنابراین گیمرها می توانند از آن روی میز یا ویلچر خود استفاده کنند. این کنترلر همچنین می تواند به راحتی به پایه های AMPS یا سه پایه متصل شود و برای تجربه راحت تر قابل تنظیم 360 درجه است. بازیکنان می توانند جهت شمال را روی آنالوگ ها تنظیم کنند تا با جهت دلخواه خود مطابقت داشته باشد.

بخوانید  درخشش فوق العاده Baldur's Gate 3 در جوایز Golden Joystick Awards 2023

در بلاگ پلی استیشن آمده است: “از طریق گفتگو با کارشناسان دسترسی و سازمان های فوق العاده مانند AbleGamers، SpecialEffect و Stack Up، ما یک کنترلر قابل تنظیم طراحی کرده ایم که با لوازم جانبی بسیاری از شرکت های دیگر به طور یکپارچه کار می کند و با کنسول پلی استیشن سازگار است.” . ادغام شوند تا راه های جدیدی برای تجربه بازی ارائه دهند.

سونی کنترلر جدید پلی استیشن 5 به نام Project Leonardo را در تلاشی برای ارائه گزینه های دسترسی بیشتر معرفی کرد.

به گفته رایان و بر اساس آخرین اخبار بازی، این کنترلر دارای قابلیت های شخصی سازی و سفارشی سازی فراوانی است و با مجموعه دکمه های باکیفیت می تواند به عنوان یک کنترلر مستقل یا جفت شدن با یک کنترلر DualSense کار کند. علاوه بر این، سونی توضیح داد که با ادامه توسعه این کنترلر، بازخورد ارزشمندی از جامعه بازی دریافت خواهد کرد.

دانلود فیلم آپارات

نظر شما در مورد این کنترلر جدید چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.