انتخاب فیل اسپنسر به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدیران تجاری در صنعت رسانه

به گزارش اخبار سینما و تلویزیون، مدتی است که به طور رسمی اعلام شده است که سریال هیلو برای فصل دوم تمدید شده است.

Variety با توصیف انتخاب مدیر مشهور به عنوان یکی از لیست های امسال، نوشت: «پس از اینکه مایکروسافت ZeniMax و ناشر تحسین شده آن Bethesda را در سال 2020 به قیمت 7.5 میلیارد دلار خریداری کرد، اسپنسر و این غول فناوری در ژانویه 2022 با اعلام برنامه هایی برای خرید Call صنعت را شوکه کردند. مالک Duty Activision Blizzard با 69 میلیارد دلار.

این قرارداد World of Warcraft و Overwatch را از بلیزارد به همراه Candy Crush و دیگر بازی‌های محبوب موبایل از King به مایکروسافت می‌آورد. البته اخطارهایی وجود دارد. شکایت های متعدد علیه Activision Blizzard این شرکت را به سال ها سوء رفتار در محل کار تا بالاترین سطوح مدیریت متهم می کند. به شخص بابی کوتیک، مدیر عامل. تحقیق دولتی از شرکت [اکتیویژن بلیزارد] ادامه دارد. علاوه بر این، بررسی نظارتی این معامله، که قرار بود در سال 2023 به پایان برسد، اکنون منجر به تلاش FTC برای مسدود کردن خرید شده است.

سپس بالاخره یک اقتباس لایو اکشن از Halo، مجموعه ایکس‌باکس که در ماه مارس در پارامونت پلاس به نمایش درآمد، وجود دارد. »

اسپنسر که طرفداران زیادی در بین گیمرهای پلتفرم ایکس باکس دارد به عنوان یکی از پیشتازان این بازی انتخاب شد و توانست نام خود را در Variety500 Honoree در سال های 2018 و 2019 ببیند.

رسانه های مختلفی مانند فیل اسپنسر در سال 2018 و 2019 به عنوان یکی از تاثیرگذارترین رهبران صنعت رسانه انتخاب شده است.

بخوانید  Super Bomberman R 2 Is Steeply Discounted For Black Friday 2023

فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس روی کاناپه

در جدیدترین اخبار بازی، شاهد بودیم که Variety Media لیست Variety500 Honoree را با تمرکز بر فعالیت افراد مختلف در سال 2022 منتشر کرده است. این لیست هر ساله تأثیرگذارترین رهبران صنعت رسانه را نشان می دهد. فیل اسپنسرمدیر عامل مایکروسافت گیمینگ و رئیس ایکس باکس از جمله برگزیدگان هستند.