مارول در حال تغییر سیستم فیلمسازی خود است

استودیو مارول پس از شکست های اخیر خود به دنبال ایجاد تغییرات بزرگ است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ مدیران ارشد مارول تصمیم گرفتند روش این استودیو برای تولید فیلم و آثار تلویزیونی را بررسی کنند. همین چند وقت پیش بود باب ایگرمدیرعامل شرکت والت دیزنی از اصلاح رویکرد این شرکت بزرگ و شرکت های زیرمجموعه آن (مارول، دیزنی، پیکسار و لوکاس فیلم) در زمینه تولید فیلم خبر داد و تاکید کرد که هدف آنها اولویت دادن به کیفیت آثار بر آنهاست. تعداد. .

اشتباه نیست اگر بگوییم افت شدید دنیای سینمایی مارول در فاز 4، دیزنی و مارول را مجبور به تغییر عملیات خلاقانه و تجاری خود کرد و این اقدام نگرانی بسیاری از طرفداران مارول را به دنبال داشت که معتقد بودند تولید فیلم و سریال در گذشته بیش از حد معمول بود که کاهش یافت تمرکز این استودیو بر کنترل کیفیت تولید است.

برد ویندربامرئیس بخش تلویزیون و انیمیشن مارول طی مصاحبه ای از توسعه یک “سیستم جدید” برای کاهش عمدی روند تولید و توسعه استودیو خبر داد و اعلام کرد که آنها می خواهند مانند “الگوی سنتی” استودیوهای هالیوود عمل کنند. آنها ایده ها و پروژه ها را با توجه به کیفیت خود چراغ سبز می گیرند. این یک تغییر اساسی و رویکردی جدید برای استودیو مارول است که در 15 سالی که از آغاز فعالیتش می گذرد، هر پروژه در مرحله توسعه لزوماً به تولید و فیلمبرداری منجر می شود.

علاوه بر این، ویندربام در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر گفت که برای مارول، مدل کسب و کار قبلی دیگر موثر نبود. سپس به طور غیرمستقیم انگشت خود را به سمت دیزنی+ گرفت و توضیح داد: «ایده اصلی ما در ابتدای کار دیزنی+ ایجاد یک رسانه جدید برای مارول بود و به همین دلیل مجبور شدیم آثار جدید زیادی تولید کنیم، اما اکنون دنیا تغییر کرده است و ما باید انتخاب های عاقلانه تری داشته باشد.

بخوانید  تاریخ ارائه Ubisoft Forward اعلام شد

ددپول با چاقوی خونین داخل ماشین در ددپول ولورین

با این حال وی تلویزیون را برای کشف داستان های بیشتر ضروری دانست و افزود: نه تنها با روش جدید فرصت ریسک از بین نمی رود، بلکه می خواهند ایده های غیرمنتظره را امتحان کنند. با این توضیحات، بر کسی پوشیده نیست که باب ایگر در مورد بازگرداندن غول کمیک به روزهای طلایی خود در سال 2010 جدی است و به گفته او، مارول به جای مانور دادن بر روی شخصیت های کمتر، روی قهرمانان اصلی خود تمرکز خواهد کرد.

شکست تجاری The Marvels باعث شد که این تصمیمات اجرایی شوند و 2024، تنها با یک فیلم، مارول را در بحبوحه یک بازسازی داخلی رها خواهد کرد و به طرفداران یادآوری می کند که در گذشته صبر برای فیلم های MCU چگونه بود. فرصتی که بسیاری بر این باورند که یک بار دیگر کارساز خواهد بود.

فیلم Deadpool and Wolverine در تاریخ 5 آگوست (26 جولای) اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر