احتمال انتشار نسخه بازسازی شده Persona 1 و 2 وجود دارد

یک خبرچین معروف اخیراً از برنامه های استودیو Atlus برای بازسازی قسمت های اول و دوم Persona خبر داده است.

به گفته Midori فردی که سابقه افشای اطلاعات زیادی از بازی های Atlus را قبل از انتشار رسمی دارد، به نظر می رسد به زودی شاهد بازسازی بازی های Persona 1 باشیم. و شخصیت 2 او هست میدوری در پاسخ به یکی از کاربران شبکه اجتماعی X گفت: بله، Persona 1 و 2 نیز بازسازی خواهند شد. وی در ادامه توضیح داد که از آنجایی که این بازی ها در مراحل اولیه توسعه هستند، احتمالا به صورت به روز عرضه خواهند شد.

این خبر پس از انتشار نسخه بازسازی شده موفق Persona 3 با عنوان Persona 3: Reload در ابتدای سال 2024 منتشر شد. پس از سال ها انحصار در پلتفرم پلی استیشن، نسخه بازسازی شده Persona 3 برای تمامی کنسول ها و رایانه های شخصی هشتم در دسترس قرار گرفت. نسل. همچنین بازی های Persona 4 Golden و Persona 5 Royal قبلا بر روی کنسول های Xbox منتشر شده بودند. و همچنین میدوری او ادعا کرد که این بازی بازی Persona 6 که مدت هاست در حال توسعه بوده است، همزمان با عرضه آن بر روی پلی استیشن، برای کنسول بعدی نینتندو یعنی کنسول های ایکس باکس نیز عرضه خواهد شد.

استودیو Atlus در حال حاضر در حال انتشار بازی جدید خود با نام Metaphor: ReFantazio در اواخر سال 2024 است. این بازی برای پلی استیشن 5، سری ایکس باکس است. او بازی می کند Metaphor: ReFantazio که قبلاً با عنوان Project Re Fantasy در سال 2016 معرفی شده بود، اولین بازی نقش آفرینی اصلی Zero Studio است.

بخوانید  راهنمای مبتدی بلبل نهایی - CNET

تحریریه مجله بازی یک گیمر