تاریخ ارائه Ubisoft Forward اعلام شد

یوبی سافت در ماه ژوئن از عرضه جدید Ubisoft Forward رونمایی کرد.

اگرچه E3 در حافظه محو شده است، اما بازیکنان همچنان می توانند منتظر رویدادهای هیجان انگیز بیشتری در ژوئن باشند. در گذشته رویدادهایی مانند Xbox Games Showcase و Summer Game Fest در ژوئن 2024 تایید شد و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که نام دیگری به این لیست اضافه شده است.

یوبی سافت در توییتی جدید اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ 21 ژوئن 1403 (10 ژوئن 2024) نمایشگاه Ubisoft Forward را به صورت زنده از لس آنجلس برگزار کند. این ناشر فرانسوی گفت که اطلاعات بیشتری درباره بازی‌های آینده و به‌روزرسانی‌های عناوین فعلی در این رویداد به اشتراک می‌گذارد، اما به جزئیات آن اشاره نکرد.

یوبی سافت احتمالاً در این رویداد از کل بازی Assassin's Creed Codename Red رونمایی خواهد کرد. در گذشته یوبی سافت اعلام کرده بود که بازی نقش آفرینی جهان باز تا قبل از آوریل 2025 منتشر خواهد شد، اما گزارش ها حاکی از آن بود که این نسخه قرار است در پاییز سال 2024 منتشر شود.

Star Wars Outlaws یکی از آثاری است که برای اکران در سال جاری آماده می شود. این بازی عظیم اکشن ماجراجویی جهان باز قرار است در سال 2024 عرضه شود، اما شایعاتی مبنی بر عرضه این نسخه در نیمه اول سال 2024 منتشر شده است. بنابراین، ممکن است تا انتشار چندان دور نباشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ انتشار به‌روزرسانی ۶.۳ بازی Final Fantasy 14: Endwalker در تریلر جدیدی اعلام شد