تاریخ انتشار به‌روزرسانی ۶.۳ بازی Final Fantasy 14: Endwalker در تریلر جدیدی اعلام شد


اسکوئر انیکس تاریخ انتشار نسخه 6.3 بازی Final Fantasy 14: Endwalker را در تریلر جدیدی اعلام کرد.

اسکوئر انیکس مجموعه کاملی از جزئیات به‌روزرسانی 6.3 Final Fantasy 14: Endwalker را در رویداد اخیر Producer Live به همراه تریلر جدیدی منتشر کرد. به گفته سازنده، داستان در این آپدیت ادامه رویدادهای کمپین اصلی و معرفی سری دوم حملات Endwalker’s Alliance خواهد بود.

علاوه بر این محتوای داستانی، به‌روزرسانی 6.3 مجموعه‌ای از محتوای جدید PVE و PVP را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد، از جمله یک آزمایش هشت نفره، یک آزمایش غیرواقعی، یک حمله جدید اتحاد 24 بازیکن و یک سیاه‌چال. . تیم سازنده همچنین یک Ultimate Raid جدید بر اساس سری Omega Stormblood را برای طرفداران PVE آماده کرده است که به زودی پس از انتشار به روز رسانی 6.3 تا نسخه 6.31 در دسترس خواهد بود.

مجموعه‌ای از محتوای جدید نیز در به‌روزرسانی 6.3 برای بازیکنانی گنجانده شده است که تجربه تک‌نفره‌ای را ترجیح می‌دهند که داستان‌های Tataru’s Grand، Tales of Newfound و Somehow Further Hildibrand را ادامه دهد. بازیکنان همچنین می توانند انتظار اضافه شدن Tribal Missions برای Loporrits، یک Deep Dungeon جدید به نام Eureka Orthos و اضافه شدن Heavensward Dungeons بیشتری به Final Fantasy 14: Endwalker’s Duty Support را داشته باشند.

دانلود فیلم آپارات

طبق اعلام Square Enix، به‌روزرسانی 6.3 Final Fantasy 14: Endwalker در تاریخ 20 دسامبر 1401 (10 ژانویه 2023) بر روی پلتفرم‌های PC، PlayStation 4 و PlayStation 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  فروش The Witcher 3 بیش از 50 میلیون نسخه است