لوئیس لین بازیگر می‌گوید همه افرادی که در میراث سوپرمن نقش دارند، برای مواد «نردهای بی‌نقص» هستند.



به گفته ریچل برازناهان، بازیگر نقش لوئیس لین در فیلم ابرقهرمانی آینده، Superman Legacy با “عشق فراوان” ساخته می‌شود و هدفش این است که “حس شوخ طبعی” داشته باشد.

او گفت تنوع او تا به حال از همکاری با نویسنده و کارگردان جیمز گان “خیلی لذت برده” و افزود که تیم سازنده از همه افراد مناسب برای این کار تشکیل شده است.

“هر فردی که در این تولید نقش دارد یک آدم سوپرمن است. همه ما با تماشای فیلم ها بزرگ شدیم. برخی از ما کمیک ها را می خوانیم. بنابراین من احساس می کنم که این فیلم با عشق زیادی ساخته شده است. و فکر می کنم این سوپرمن حس خوبی دارد. طنز،” او گفت.

برازناهان ادامه داد که سوپرمن لگاسی قصد دارد میراث فرنچایز را “تکریم” کند و در عین حال چرخشی جدیدی بر شخصیت نمادین ایجاد کند. با این حال، باید دید این به چه معناست.

فیلمبرداری در مارس 2024 آغاز می شود و هیچ کس نباید انتظار داشته باشد که تریلر میراث سوپرمن را قبل از سال 2025 ببیند. دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن، برازناهان در نقش لویس لین و نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر بازی می کنند.

این فیلم برای اکران در تابستان 2025 برنامه ریزی شده است. ظاهراً کورنسوت در باشگاه بدنسازی مشغول آماده سازی نقش بوده است، همانطور که مردم انجام می دادند. به دلیل برنده‌های مهم، نام او را به دیوید کورنزول تغییر داد.

در دیگر اخبار سینمای دی سی، گان اخیراً گفت که دوست دارد دوباره با مارگوت رابی در پروژه دیگری از دی سی کار کند، پس از اینکه بازیگر استرالیایی پیشنهاد کرد که ممکن است با هارلی تمام شود.

بخوانید  نقد فیلم ثور عشق و تندر | ماجراجویی عاشقانه مارول

تحریریه مجله بازی یک گیمر