فیلم Super Mario Bros. تمام آن رکوردهای باکس آفیس را شکست

این فیلم با 377 میلیون دلار در سرتاسر جهان افتتاح شد، که آن را به بزرگترین افتتاحیه جهانی برای یک انیمیشن بلند تبدیل کرد و رکورددار قبلی Frozen 2 (358 میلیون دلار) را پشت سر گذاشت. فیلم Super Mario Bros. فروش 146.4 میلیون دلاری برای دوره جمعه تا یکشنبه در ایالات متحده، تنها پس از شگفت‌انگیزان 2، که در آخر هفته افتتاحیه‌اش در سال 2018، 183 میلیون دلار در ایالات متحده کسب کرد.

برادران سوپر ماریو با 171 میلیون دلار از بازارهای بین المللی برای افتتاحیه آخر هفته خود. همچنین دومین افتتاحیه بزرگ بین المللی تمام دوران برای یک فیلم انیمیشن است. این فیلم تنها Frozen 2 را دنبال می کند که برای اولین بار 228.2 میلیون دلار در بازارهای خارج از کشور به دست آورد.

همانطور که انتظار دارید، Super Mario Bros. اکنون بزرگترین افتتاحیه برای اقتباس از بازی های ویدیویی در ایالات متحده و سراسر جهان است. رکورد دیگری توسط The Super Mario Bros. فیلم بزرگترین افتتاحیه هر فیلم – انیمیشن یا غیره – تا کنون در سال 2023 است. Ant-Man and the Wasp، رکورددار سابق در سال 2023، برای افتتاحیه آن 225.3 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

برای اطلاعات بیشتر، بررسی فیلم The Super Mario Bros. از GameSpot و پوشش اضافی مانند مصاحبه ما با سازندگان فیلم در مورد سکانس حماسی جاده رنگین کمان فیلم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  احتمالا تاریخ شروع فصل دوم سریال Halo مشخص شده است

فیلم Super Mario Bros. از استودیو Minions Illumination و Nintendo در حال انتشار اعداد باکس آفیس بزرگ است، اما این انیمیشن چقدر موفق است؟ هالیوود ریپورتر به بررسی آن پرداخت و تمام رکوردهایی را که فیلم ثبت کرده است جمع آوری کرد.

فیلم Super Mario Bros. همچنین از فیلم های مینیون های ایلومینیشن بهتر عمل کرد و به بزرگترین افتتاحیه ایلومینیشن در تاریخ استودیو فیلمسازی تبدیل شد. به سمت هالیوود ریپورتر برای مشاهده تفکیک دقیق تری از تمام رکوردهای باکس آفیس Super Mario Bros. ضرب و شتم.

فیلم Super Mario Bros. در حال حاضر ششمین فیلم پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تمام دوران در سراسر جهان است و در حال نزدیک شدن به Uncharted (401.7 میلیون دلار) و Sonic the Hedgehog 2 (405.4 میلیون دلار) برای صعود در جدول است. همانطور که گفته شد، Warcraft همچنان با 439 میلیون دلار در سراسر جهان پرفروش ترین فیلم بازی ویدیویی تمام دوران است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر