احتمالا تاریخ شروع فصل دوم سریال Halo مشخص شده است


به نظر می رسد شبکه پارامونت پلاس تاریخ انتشار فصل دوم سریال Halo را کمی زودتر از حد انتظار اعلام کرده است.

مقاله مرتبط:

  • بررسی سری هالو فصل اول

در آخر اخبار سینما و تلویزیونطبق گزارش ها تاریخ شروع فصل دوم سریال هیلو مشخص شده است. به تازگی شبکه پارامونت پلاس تمامی قسمت های فصل اول سریال Halo را به صورت رایگان در یوتیوب منتشر کرده است. این سریال یکی از پرطرفدارترین برنامه های این سرویس استریم است که شاید حکایت از شروع فصل دوم داشته باشد، بنابراین می تواند یک تبلیغ رایگان برای شروع فصل بعد باشد. اما نکته جالب توجه، اعلام زمان پخش فصل دوم سریال هیلو در صفحه یوتیوب پارامونت پلاس است.

بر اساس این اطلاعات، پخش فصل دوم سریال Halo از 8 فوریه 2024 (19 فوریه 1402) آغاز خواهد شد. پارامونت هنوز به طور رسمی این تاریخ را تایید نکرده است و می توان انتظار داشت که برنامه اولیه برای اعلام این تاریخ با اولین تریلر یا پوستر سریال بوده است، اما به اشتباه این تاریخ زودتر و در صفحه یوتیوب این شبکه فاش شده است. در حال حاضر اطلاعاتی از تعداد قسمت های فصل دوم سریال هیلو در دست نیست.

پابلو شرایبر به عنوان استاد ارشد، جن تیلور مانند کورتانا، ناتاشا مک الهون مثل دکتر هالسی، Bokeem Woodbine، Yerin Ha، Shabana Azami، Bentley Calo، Natasha Kolzak، Danny Sapani، Olive Grey، Kate Kennedy، Fiona O’Shaughnessy، Taylan Bailey، Joseph Morgan و Christina Rodello. در این میان بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین دیوید وینرخالق سریال Brave New World به عنوان شورانر جدید فصل دوم سریال Halo حضور دارد.

بخوانید  بلیزارد تایید کرد: «بدون برنامه‌ای برای بازی Diablo 4 به Game Pass».
تحریریه مجله بازی یک گیمر