پیش‌سفارش ماسک مرد عنکبوتی لگو اکنون باز است


سال بزرگی برای وب‌ساز مورد علاقه همه در رسانه‌های مختلف بوده است Marvel’s Spider-Man 2 رهبری بازی و Spider-Man: Through the Spider-Verse در سمت سرگرمی اگر نمی توانید از ابرقهرمان سیر شوید، دوست دارید که بعدی را تماشا کنید مجموعه ماسک مرد عنکبوتی لگوکه شامل نزدیک به 500 قطعه است و در 1 ژانویه منتشر می شود. پیش‌سفارش‌ها اکنون برای مدل قابل ساخت باز است – و از آنجایی که مطمئناً یک مورد پرطرفدار است، حتماً رزرو خود را در اسرع وقت قفل کنید.

علاوه بر دفترچه راهنمای معمول، می توانید با استفاده از اپلیکیشن Lego Builder، نقشه های دقیق ساختمان را نیز مشاهده کنید.

اگر یک طرفدار مرد عنکبوتی در لیست خرید تعطیلات خود دارید، این می تواند بهترین هدیه باشد. تنها نقطه ضعف آن تاریخ انتشار 1 ژانویه آن است، به این معنی که گیرنده شما باید آماده باشد که چند روز دیگر برای دریافت کیت صبر کند.

این اولین مدل مجسمه ای نیست که توسط لگو منتشر شده است، همانطور که این شرکت ارائه می دهد کلاه ایمنی دارث ویدر (با بسیاری دیگر کیت های کلاه الهام گرفته از جنگ ستارگان). شما همچنین خواهید یافت مجموعه نبرد نهایی Lego Marvel Spider-Man در آمازون موجود است، که یک مجموعه 900 قطعه ای گسترده است که شامل نه فیگور منحصر به فرد است. اگر به چیزی نیاز دارید تا قبل از ظاهر شدن ماسک مرد عنکبوتی در ژانویه، آنها را بررسی کنید.

بخوانید  نقش متیو مک کانهی در فیلم جنایی The Rivals of Amziah King

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر