پیتر گریفین/نشت فورتنایت طرفداران را خوشحال می کند



به لطف لو رفتن اخیر، اکنون می دانیم که پیتر گریفین بخشی از Fortnite Chapter 5 Battle Pass خواهد بود. این نشت یک تئوری چند ساله درباره ورود قهرمان فیلم Family Guy به بازی Fortnite را تایید می کند که از زمانی آغاز شد. دیتامینرها تصاویری از پیتر گریفین پیدا کردند در فایل های بازی در سال 2021.

در حالی که اطلاعات زیادی از تصویر فاش شده از پیتر که قهرمانانه کنار هم ایستاده است، وجود ندارد، اما این امر مانع از ابراز هیجان آنها از حضور او به عنوان یک شخصیت قابل بازی نشده است. مردم شوخی می کنند

همچنین شایان ذکر است که پیتر تنها شخصیتی نیست که به Fortnite برای فصل 5 می‌پیوندد. Solid Snake از فرنچایز Metal Gear Solid نیز به جزیره خواهد پیوست، اما به نظر می‌رسد بسیاری از جوک‌ها حول محور قابل بازی بودن پیتر باشد. شخصیت.

Fortnite همچنین در مورد کراس اوورها غریبه نیست. اخیرا اپیک امینم و شخصیت هایی از Invincible را به بازی اضافه کرده است.

اگر «پیتر گریفین فورتنایت» را در توییتر جستجو کنید، توییت‌های مختلفی از طرفداران پیدا خواهید کرد که بیان می‌کنند دیدن پیتر به جزیره چقدر خنده‌دار خواهد بود. در اینجا برخی از بهترین برداشت هایی که از خانواده مورد علاقه همه که به Fortnite آمده است، آورده شده است.

برای اخبار بیشتر Fortnite، حتما داستان ما را بررسی کنید که در آن توضیح می‌دهد چگونه Fortnite OG رکورد بازیکنی را برای این بازی شکست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  چه فیلم هایی را در این آخر هفته تماشا کنیم: از The Outfit تا On the Count of Three



تحریریه مجله بازی یک گیمر