نقش متیو مک کانهی در فیلم جنایی The Rivals of Amziah King

The Rivals of Amziah King “بسیار جوی و شخصیت محور” است و داستانی را روایت می کند که در قسمتی دورافتاده از اوکلاهاما اتفاق می افتد. در حال حاضر، جزئیات داستان این تریلر جنایی مخفی نگه داشته شده است، اما متیو مک کانهی در نقش اصلی بازی می کند. این فیلم در جشنواره کن به فروش خواهد رسید.

متیو مک کانهی در فیلم جنایی The Rivals of Amziah King به کارگردانی اندرو پترسون بازی می کند.

دیوید هیمنتهیه کننده این فیلم گفت: زمانی که برای اولین بار The Vast of Night را تماشا کردم، متوجه شدم که اندرو پترسون یک فیلمساز با استعداد با رویکردی منحصر به فرد است. من بسیار خوشحالم که با اندرو و او و متیو کار می کنم. [مک‌کانهی] من از ساخت فیلم امزیا کینگ حمایت می کنم که به نظرم کار خارق العاده ای خواهد بود.

اندرو پترسون، دیوید هیمن، جفری کلیفورد، ویل گرینفیلد، تدی شوارتزمن و مایکل هیملر آنها به عنوان تهیه کننده فیلم The Rivals of Amziah King کار می کنند. متیو مک‌کانهی اخیرا در سریال Sing 2 از یونیورسال و مامور الویس از سونی و نتفلیکس بازی کرده است. این بازیگر 53 ساله آمریکایی در حال مذاکره برای ایفای نقش در دنباله بدون عنوان سریال یلوستون است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم متیو مک کانهی برای ایفای نقش اصلی در فیلم جنایی The Rivals of Amziah King انتخاب شد. اندرو پترسونکارگردان The Vast of Night نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برای Black Bear Pictures بر عهده دارد.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی Alone in the Dark با تریلر طولانی گیم پلی
تحریریه مجله بازی یک گیمر