آگهی New Zelda: Tears of the Kingdom به شما یادآوری می‌کند که برای بازی‌های ویدیویی هرگز پیر نیستید

برای دیدن یک حلقه انفجاری تر از آنچه از Tears of the Kingdom انتظار می رود، می توانید این تریلر را تماشا کنید که بر روی اکشن سینمایی و صداهای ارکستری رانده می شود. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 11 می روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و برای اینکه ببینید در صورت رفتن به مسیر دانلود دیجیتال، دقیقاً چه زمانی می‌توانید آن را شروع کنید، می‌توانید این راهنما را بررسی کنید تا متوجه شوید که بازی چه زمانی باز می‌شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تنها چند روز تا عرضه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باقی مانده است، نینتندو استرالیا تبلیغ جدیدی برای این بازی منتشر کرده است که مخاطبان بسیار خاصی را هدف قرار داده است: طرفداران میانسال. اگر به این گروه سنی تعلق دارید، آماده باشید واقعا سن خود را احساس کنید، اما به این یادآوری کوتاه توجه کنید که هرگز برای لذت بردن از بازی های ویدیویی آنقدر پیر نیستید. مخصوصاً زمانی که بازی اجازه می دهد با یک سنگ بزرگ که به چوب وصل شده است، یک بوکوبلین را به سر بکوبید.

پیش بارگذاری نیز اکنون برای کسانی که بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید کرده‌اند در دسترس است و به یک دانلود آسان 16 گیگابایتی متصل می‌شود. برخی از نسخه‌های بازی در طبیعت شروع به گردش کرده‌اند، بنابراین اگر به دنبال جلوگیری از اسپویل هستید، این یک زمان خوبی برای شروع غیرفعال کردن کلمات کلیدی است. و اجازه ندهید رئیس سابق نینتندو رجی فیلز-آیم شما را تحت تعقیب قرار دهد.

بخوانید  ما مشتاقانه منتظر بازگشت کیلیان مورفی در Peaky Blinders هستیم

یک حقیقت تلخ و شیرین در تبلیغ فوق وجود دارد، زیرا در حالی که گیمرهای میانسال ممکن است قدرت خرید واقعی را در مورد بازی های ویدیویی داشته باشند، مسئولیت های زندگی معمولاً وقت زیادی را به طبقه کارگر برای غوطه ور شدن نمی دهد. خودشان در یک بازی ویدیویی جدید . اما با تریلر بالا، یادآوری خوبی است که بازی‌های ویدیویی می‌توانند حس ماجراجویی و رنگ‌آمیزی را حتی به پیش پا افتاده‌ترین فعالیت‌های روزمره مانند اتوبوس سواری تزریق کنند.