اعلام تاریخ انتشار بازی Alone in the Dark با تریلر طولانی گیم پلی

شخصیت های ادوارد کارنبی و امیلی هارتوود هر دو به هم مرتبط هستند و هر کدام دیدگاه منحصر به فردی دارند. شخصیت های بازی نسبت به هر یک از قهرمانان واکنش های متفاوتی نشان می دهند که باعث افزایش قابلیت پخش مجدد می شود. او همچنین مسئولیت بازیگری و صداپیشگی شخصیت های ادوارد کارنبی و امیلی هارتوود را بر عهده دارد. دیوید هاربربازیگر چیزهای غریب و جودی کامربازیگر سریال Killing Eve است.

ریبوت تنها در تاریکی 59.99 دلار قیمت دارد و جودی کامر و دیوید هاربر به عنوان شخصیت های اصلی بازی می کنند.

THQ Nordic اخیراً رویدادی را برای رونمایی از ریبوت بازی Alone in the Dark برگزار کرده است که توسط Pieces Interactive در حال توسعه است. در جریان این رویداد نه تنها گیم پلی بازی نمایش داده شد، بلکه انتشار این اثر ترسناک بقا در تاریخ 3 نوامبر (25 مهر) برای Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 5 و PC تایید شد. این راه اندازی مجدد با برچسب قیمت 59.99 دلار راه اندازی خواهد شد.

دانلود فیلم آپارات

فیلم Alone in the Dark در دهه 1920 می گذرد، زمانی که کارآگاه ادوارد کارنبی تلاش می کند تا عموی گم شده امیلی هارتوود را پیدا کند. هر دو به عمارت Derceto می روند، اما همه چیز به سرعت پیچیده می شود. همراه با وقوع اتفاقات عجیب و غریب، ناگهان هیولاهایی به وجود می آیند که بازیکن را مجبور به مبارزه می کنند. البته از آنجایی که ما با یک بازی متمرکز بر بقا روبرو هستیم، گلوله های استفاده محدود است و باید سلاح های سرد را انتخاب کنیم.

بخوانید  توسعه دهندگان برنامه ای برای انتشار Diablo 4 در Game Pass ندارند