لاک‌پشت‌های نینجا نوجوان آماده مبارزه با جهش‌یافته‌ها در پوستر شخصیت‌های انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem هستند.

جف رو او روی صندلی مدیر TMNT نشسته بود: Mutant Mayhem و کیلر پرتاب می کند او به عنوان کارگردان همراه در این پروژه حضور داشت. صومعه میکا، شامون براون جونیور، هانیبال بورس، رز بیرن، نیکلاس کانتو، جان سینا، جکی چان، قالب یخ، ناتاشا دمتریو، ایو ادبیری، جانکارلو اسپوزیتو، پست مالون، بردی نون، ست روگن، پل راد و مایا رودولف آنها از جمله بازیگرانی هستند که در این انیمیشن پر ستاره به ایفای نقش می پردازند.

پوستر شخصیت Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که کمپانی پارامونت پوستر شخصیت های انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را منتشر کرده است. این پوسترها لئوناردو، رافائل، دوناتلو و میکل آنژ را با سبک هنری متمایز و منحصربه‌فرد، بسیار شبیه به انیمیشن‌های مرد عنکبوتی سونی پیکچرز، نشان می‌دهند.

ست روگن، ایوان گلدبرگ و جیمز ویور آنها به عنوان تهیه کننده انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem و رمزی مک بین و جاش فاگن مسئولیت آماده سازی اجرایی پروژه را بر عهده دارند.

پوستر شخصیت Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem قبل از انتشار تریلر بعدی این انیمیشن ابرقهرمانی در تاریخ 10 ژوئن (31 می) رونمایی شد. اوایل این هفته، پارامونت پیکچرز تغییری در تاریخ اکران فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Chaos را اعلام کرد. اکنون به جای 13 آگوست 1402 (4 آگوست 2023)، طرفداران باید منتظر اکران این انیمیشن در 11 آگوست 1402 (2 اوت 2023) باشند.

پارامونت پیکچرز پوستر شخصیت انیمیشن ابرقهرمانی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را منتشر کرد.

بخوانید  تنها معامله امروز: Terminator 2 Arcade1Up Cabinet فقط 300 دلار است

در خلاصه داستان لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان آمده است: «برادران لاک پشت پس از سال‌ها محافظت مخفیانه از دنیای انسان‌ها، تصمیم می‌گیرند تا قلب نیویورکی‌ها را به دست آورند و به‌عنوان نوجوانی عادی از طریق اعمال خود پذیرفته شوند. قهرمانانه. آوریل اونیل به آنها کمک می کند تا با یک سازمان جنایتکار شرور مقابله کنند، اما لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان به زودی با ورود ارتشی از جهش یافته ها به مشکل می افتند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر