ماجراجویی کهکشانی کاپیتان مارول در اولین تریلر مارولز

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تئونا پاریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان والانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، ساموئل ال جکسون مثل نیک فیوری، زویی اشتون و پارک سئو جوناز جمله بازیگران حاضر در فیلم Les Merveilles هستند و به ایفای نقش پرداختند. نیا داکوستاکارگردان آثاری مانند Little Woods و Candyman وظیفه کارگردانی The Marvels را بر عهده داشت.

دانلود از آپارات

فیلم Marvels قرار است در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) اکران شود. او مسئولیت نوشتن فیلمنامه کاپیتان مارول 2 را بر عهده دارد مگان مک دانلمجموعه WandaVision را با نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک نوشت.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فیلم The Marvels منتشر شد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، استودیو مارول امروز اولین تریلر کاپیتان مارول 2 را منتشر کرد، جایی که ما می‌بینیم که بعد از آخرین cliffhanger سریال خانم مارول چه اتفاقی افتاد و کارول دانورز با حضور مونیکا رمبو و کامالا خان، به یک ماجراجویی مشترک برای آنها شروع می‌شود. از خود سؤالاتی بپرسند تا ببینند چرا هر بار در جای یکدیگر قرار می گیرند و به مکان نامعلومی منتقل می شوند. در زیر می توانید اولین تریلر فیلم The Marvels را تماشا کنید:

استودیو مارول امروز اولین تریلر فیلم The Marvels را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی مشترک کارول داونرز با مونیکا رمبو و کامالا خان در سراسر کهکشان هستیم.