فورتنایت به آواتار اشاره می کند: آخرین رویداد کراس اوور Airbender

آره آره ! درز جدید نشان می دهد که Aang در آینده نزدیک با یک گلایدر Appa به Fortnite سفر خواهد کرد. درست است: همکاری An Avatar: The Last Airbender می تواند در افق یکی از محبوب ترین بازی های جهان باشد.

مطابق با iFireMonkey در X فصل 2 فورتنایت (که قبلاً توییتر نامیده می شد)، ظاهراً یک رویداد میان فصل آواتار با پوسته Aang خواهد داشت. ظاهراً یک مینی پاس در دسترس خواهد بود که جوایز اضافی را نیز ارائه می دهد. در حال حاضر، چیزی مشابه در فورتنایت با یک کراس اوور TMNT به نام رویداد Cowabunga در حال رخ دادن است.

این نشت نشان می دهد که رویداد Avatar در حال دریافت Elements Pass است که می تواند نام کراس اوور نیز باشد. سایر پوسته های احتمالی برای این همکاری می تواند شامل Katara، Sokka، Toph و Zuko باشد. مشخص نیست که آیا The Legend of Korra نیز می تواند گنجانده شود. هیچ چیز رسمی اعلام نشده است، اگرچه iFireMonkey یکی از افشاگران اصلی Fortnite است که در اوایل گذشته اسکین ها را فاش کرده است.

Fortnite ظاهراً این روزها به طور مداوم از یک همکاری بزرگ لذت می برد. به عنوان مثال، لیدی گاگا به تازگی به بازی پیوسته است و بعد از The Weeknd، عنوان اصلی جشنواره Fortnite را در اختیار گرفته است. پیتر گریفین از Family Guy نیز در حال حاضر یک رئیس درون بازی است که بازیکنان می توانند در Fortnite با او مبارزه کنند. خالق سری، ست مک فارلین، حتی قبل از اضافه شدن پیتر، هیچ ایده ای از این بازی نداشت.

بخوانید  تهیه کننده قدیمی MCU که استودیو مارول را ترک می کند - گزارش

با نگاهی به آینده، انتظار می‌رود فصل 2 فورتنایت در اسرع وقت آغاز شود. فرض بر این است که فصل جدید از 8 مارس آغاز خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر