استودیو Battlefield خالق اصلی را از دست داد

مارکوس لهتو که بیشتر به خاطر همکاری در ساخت Halo اصلی شهرت دارد، Ridgeline Games و Electronic Arts را ترک کرده است. او کارگردان بازی Ridgeline بود و مسئول خلق یک تجربه جدید برای سری Battlefield بود.

طبق نمایه های فیسبوک و لینکدین Lehto، او اخیرا Ridgeline Games را ترک کرده است. علاوه بر این، در پروفایل توییتر او به بازی‌های Ridgeline اشاره نمی‌شود، فقط به کار او به عنوان یکی از خالقان سری Halo و خالق Disintegration اشاره می‌کند.

نه Lehto و نه EA چیزی نگفته اند، بنابراین مشخص نیست که آیا او داوطلبانه ترک کرده است یا اینکه اخراج شده است. با این حال، او اخیرا یک عکس اوایل این ماه با تیمش برای ناهار، پیشنهاد خروج ناگهانی را می دهد. Lehto در سال 2021 پس از راه اندازی Battlefield 2042 به الکترونیک آرتز پیوست که با استقبال ناامیدکننده ای مواجه شد.

Ridgeline Games با هدف کمک به ایجاد کمپین های تک نفره در دنیای Battlefield تاسیس شد. به گفته EA، Battlefield بعدی یک “تصور مجدد” خواهد بود. یکی دیگر از استودیوهای Battlefield، Ripple Effect، در حال کار بر روی یک “تجربه کاملاً جدید Battlefield” است و یک تجربه چند نفره از DICE هنوز در دست ساخت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Palworld - بهترین دوستان برای اتوماسیون پایه