نیک آفرمن در قسمت The Last Of Us فرانک و بیل: “این یک داستان همجنسگرا نیست، یک داستان عاشقانه است”

نیک آفرمن برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جوایز Independent Spirit برای بازی در نقش بیل در سریال The Last of Us شبکه HBO شد و از سخنرانی خود برای فراخوانی کسانی استفاده کرد که از اپیزود “Long, Long Time” انتقاد کردند و به HBO برای پخش این سریال تبریک گفت. قسمت.

آفرمن در طول سخنرانی پذیرش خود گفت که از نامزدی “شگفت زده” شده است و بعداً HBO را به دلیل “شجاعت” گفتن داستان های قدرتمند تحسین کرد.

«داستان‌های جسورانه، وقتی نفرت همجنس‌گرا به من می‌آید و می‌گوید: «چرا مجبور شدی این داستان همجنس‌گرایان را بسازی؟» او گفت (از طریق هالیوود ریپورتر). در ادامه می توانید سخنرانی پذیرش آفرمن را تماشا کنید.

آفرمن در نقش بیل در کنار موری بارتلت در نقش فرانک در اپیزود فصل 1 Long, Long Time بازی کرد که داستان عشق بین این دو شخصیت را که در آخرالزمان شکوفا شدند و بزرگ شدند را روایت می کرد. استیون اسپیلبرگ آنقدر این قسمت را دوست داشت که به کریگ مازین مجری برنامه نامه نوشت تا آن را تشویق کند.

بیل و فرانک تنها در یک قسمت از The Last of Us از طریق فلش بک ظاهر شدند و شخصیت ها در فصل 2 باز نخواهند گشت. آفرمن حتی قرار نبود در The Last of Us حضور داشته باشد، زیرا نقش بیل در ابتدا به Con O' داده شده بود. نیل قبل از اینکه مجبور به ترک تحصیل به دلیل مشکلات برنامه ریزی شود.

فصل دوم سریال The Last of Us هم اکنون در حال تولید است. فصل 2 پدرو پاسکال را در نقش جوئل و بلا رمزی در نقش الی را به همراه بازیگران جدیدی از جمله کیتلین دیور (ابی)، یانگ مازینو (جسی) و ایزابلا مرسده (دینا) بازگرداند. فصل بعدی در سال 2025 آغاز خواهد شد.

بخوانید  فیلم ها و سریال هایی که از روی بازی ساخته خواهند شد | از ماینکرفت تا سونیک ۳

تحریریه مجله بازی یک گیمر