چگونه می توان دو بلیط رایگان فیلم کونگ فو پاندا 4 را همین حالا دریافت کرد

پس از تقریبا یک دهه، جک بلک به عنوان پو در پاندای کونگ فو کار 4 برمی گردد. داستان وقایع پاندای کونگ فو کار 3 را دنبال می کند که در آن پو باید رهبر معنوی دره صلح شود، در حالی که به دنبال جانشین خود به عنوان جدید است. جنگجوی اژدها. فرنچایز پاندای کونگ فو کار در سه فیلم خود 1.8 میلیارد دلار فروش داشته است و همه آنها نقدهای خوبی دریافت کردند، در حالی که پیش فروش قسمت چهارم کند بوده است. در اینجا نحوه دریافت بلیط رایگان فیلم آورده شده است.

داستین هافمن، جیمز هانگ، برایان کرانستون و ایان مک‌شین بار دیگر به بلک پیوستند و نقش‌های خود را از قسمت‌های قبلی تکرار می‌کنند. Awkwafina، Ke Huy Quan، Ronny Chieng، Lori Tan Chin و Viola Davis به عنوان شخصیت‌های جدید به بازیگران می‌پیوندند و دیویس در نقش شرور جدید، آفتاب‌پرست.

شرحی ارائه نشده است

برای اینکه ببینید آیا به بلیط های رایگان دسترسی دارید، ابتدا باید یک حساب Xfinity داشته باشید. هنگامی که وارد حساب کاربری شدید، روی تب “جوایز” کلیک کنید و به دنبال کد Fandango بگردید تا دو بلیط رایگان برای فیلم دریافت کنید. کدها در 15 مارس منقضی می شوند و برای همه حساب ها در دسترس نیستند. بنابراین بهترین گزینه این است که وارد شوید و ببینید آیا آنها برای شما در دسترس هستند یا خیر. در غیر این صورت، همیشه می توانید به یک کیت فعالیت قابل چاپ در خانه از فیلم دسترسی داشته باشید.

تصور می‌شد که این فقط روی حساب‌های Platinum یا Diamond تأثیر می‌گذارد، اما فقط با نگاه کردن به نظرات در توییتر و سایر سایت‌های معاملات مخفی، گسترش تصادفی به نظر می‌رسد. با این حال، با نگاهی به شرایط و ضوابط، می‌گوید که حساب‌های دارای وضعیت خوب نمی‌توانند معامله را ارائه دهند. به نظر می رسد که اعضای Gold نیز در برخی موارد واجد شرایط هستند. حتی برخی هستند که فقط یک بلیط دریافت می کنند.

بخوانید  Firearms Expert Reacts to Robocop: Rogue City’s Guns

Kung Fun Panda 4 در تاریخ 8 مارس اکران می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر