کنترلرهای شخص اول ایکس باکس تخفیف های عالی دریافت می کنند

در حالی که هیچ کمبودی در کنترلرهای شخص ثالث عالی ایکس باکس وجود ندارد، شکست دادن آنهایی که توسط مایکروسافت طراحی شده اند دشوار است. از کنترلر بی سیم استاندارد Xbox Core گرفته تا Premium Elite Series 2، اینها برخی از بهترین کنترلرهای Xbox موجود هستند. آنها همچنین بسیار گران هستند، اما در حال حاضر شما تخفیف های خوبی را در بیش از 10 مدل مختلف خواهید یافت، که بهترین زمان برای افزودن یکی به مجموعه خود است.

یکی از بهترین معاملات مربوط به کنترلر بی سیم Xbox Core (مشکی) است، زیرا در مقایسه با 60 دلار معمولی، تنها 44 دلار است. مانند همه کنترلرهای Xbox Core، این یکی شامل دکمه اشتراک گذاری برای ضبط کلیپ های بازی، طراحی ارگونومیک ایده آل برای جلسات طولانی بازی و پشتیبانی از Xbox، PC، Android و iOS است.

اگر چیزی با فلاش بیشتر می خواهید، مدل قرمز پالس نیز تا 44 دلار مشخص شده است.

فراتر از کنترلرهای استاندارد، گیم پدهای Elite Series 2 و Elite Series 2 Core به فروش می رسند. Elite Series 2 را می توان تنها با قیمت 151 دلار (از 180 دلار) خریداری کرد و از آنجایی که دارای پدل های قابل نقشه برداری در عقب، کنترلرهای قابل تعویض، تا 40 ساعت عمر باتری و قفل های ماشه برای فعال سازی سریع است، برای بازی های رقابتی ایده آل است. برای صرفه جویی بیشتر در هزینه، یک نسخه تمدید شده با قیمت 132 دلار پیدا خواهید کرد. در مورد Elite Series 2 Core، مدل قرمز رنگ از 140 دلار معمولی به 96 دلار کاهش یافته است.

بخوانید  بیگانگان هوشمند یا احمق؛ کدام‌یک را باید جستجو کنیم؟

در زیر لیستی از بهترین معاملات کنترلر Xbox آورده شده است.

بهترین معاملات کنترلر ایکس باکس

به دنبال یک بازی برای همراهی با کنترلر جدید خود هستید؟ هزاران بازی دیجیتال Xbox در آمازون به فروش می رسد، از جمله Dead Space با قیمت 28 دلار (70 دلار) و EA Sports FC 24 با قیمت 25 دلار (70 دلار). فراموش نکنید که کاتالوگ کامل را بررسی کنید، زیرا پر از معاملات شگفت انگیز خوب است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر