پردازنده های Intel Core نسل دوازدهم تا 50 درصد تخفیف دارند

آمازون بر روی شش پردازنده محبوب اینتل که قیمت برخی از آنها تا 150 دلار کاهش می یابد، تخفیف های عمیقی ارائه می دهد. بسیاری از این قیمت‌های جدید تقریباً به خوبی قیمت‌هایی هستند که در جمعه سیاه 2023 دیدیم، و این فرصتی عالی برای صرفه‌جویی چند دلاری در حین خرید یک پردازنده قدرتمند جدید است.

یکی از جالب ترین معاملات مربوط به Intel Core i7-12700KF است که فقط 210 دلار قیمت دارد (از 272 دلار). این یکی از پایین‌ترین قیمت‌هایی است که در ماه‌های اخیر برای این پردازنده دیده‌ایم. دارای هشت هسته عملکردی و چهار هسته کارآمد، و همچنین سرعت تا 5.0 گیگاهرتز، برای اکثر دستگاه های بازی مناسب است. برای چیزی ارزان تر، Intel Core i5-12600KF فقط 153 دلار قیمت دارد (از 311 دلار).

به خاطر داشته باشید که CPUهای KF دارای گرافیک یکپارچه نیستند، به این معنی که برای کار به یک GPU مجزا نیاز دارید. اگر در حال ساخت یک دکل بازی هستید، این نباید مشکلی ایجاد کند، و از آنجایی که آنها معمولاً قیمت کمتری دارند، گزینه بسیار خوبی برای خریداران مقتصد هستند.

همراه با تمام پردازنده های اینتل در فروش، AMD Ryzen 5 5500 را با قیمت فقط 87 دلار در مقایسه با 159 دلار معمولی پیدا خواهید کرد. اگر می‌خواهید یک پردازنده عالی با قیمت کمتر از 100 دلار داشته باشید، نگاهی دقیق‌تر بیندازید.

در زیر لیستی از بهترین معاملات CPU وجود دارد.

بهترین معاملات CPU

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بیش از 50٪ در این مجموعه بازی Lego Iron Man در آمازون صرفه جویی کنید