بیش از 50٪ در این مجموعه بازی Lego Iron Man در آمازون صرفه جویی کنید


بلک فرایدی به ما برکت داد با بیش از 50 درصد تخفیف این برای طرفداران مرد آهنی در تمام سنین با تعداد زیادی فیگور و لوازم جانبی در یک بسته عالی است. این است اکنون در آمازون به قیمت 42 دلار به فروش می رسد و (معمولا 90 دلار).

این مجموعه اسلحه‌خانه مرد آهنی لگو دارای اتاق تالار زره است که در آن مرد آهنی لباس‌های خود را ذخیره می‌کند، از جمله مدل‌های MK3، MK25 و MK85 که در کمیک‌ها و فیلم‌ها دیده می‌شوند. علاوه بر کت و شلوارهای مرد آهنی، مینی فیگورهای تونی استارک، پپر پوت، نیک فیوری، ماشین جنگی و ویپلش نیز در آن گنجانده شده است. سلام، ممکن است کل گروه را به این مکان نمادین دعوت کنید.

مرد آهنی و دوستانش، از جمله لباس های نمادین قهرمان.
مرد آهنی و دوستانش، از جمله لباس های نمادین قهرمان.

یک گاری کارگاهی، سه هولوگرام مختلف و لوازم جانبی دیگر مانند ابزار نیز همراه بسته است. می‌توانید Iron Man را به لباس‌های مختلف تغییر دهید، سکوی متحرک را بالا و پایین کنید، با ابزارها تعمیر کنید یا به سادگی نمایشگرهای هولوگرافیک را تحسین کنید. مال توست!

اگر مرد آهنی قهرمان محبوب مارول شما نیست، نگران نباشید. شما می توانید از بسیاری دیگر از پیشنهادهای مرتبط با سینما مانند این مورد استفاده کنید لگو بیبی یودا به نصف قیمت. فقط مرکز معاملات جمعه سیاه GameSpot 2023 را بررسی کنید تا ببینید چه چیز دیگری در آنجا وجود دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  واکنش متخصص اسلحه به سلاح ها در Resident Evil 4 (2023) PART 2
تحریریه مجله بازی یک گیمر