جعبه کامل کلکسیونر Dragon Ball Z بیش از 50٪ تخفیف در آمازون برای جمعه سیاه دارد


انحصار آمازون جعبه کلکسیونی Dragon Ball Z فصل 1 تا 9 این مجموعه در حال حاضر برای جمعه سیاه 2023 فقط با قیمت 99 دلار (190 دلار) به فروش می رسد. این مجموعه در ماه اوت منتشر شد و تا کنون بهترین قیمت برای مجموعه است.

این مجموعه شامل تمام 291 قسمت از سری انیمیشن Dragon Ball Z است که با دوئل های گوکو علیه رادیتز، وگیتا و ناپا در فصل اول حماسه Saiyan شروع می شود و با حماسه Buu در فصل نهم پایان می یابد. هر فصل در جعبه Blu-ray مخصوص به خود با هنر جلد منحصر به فرد بر اساس قوس داستانی فصل ارائه می شود و هر نه کیس در جعبه مجموعه گنجانده شده است.

جعبه کلکسیونر دراگون بال Z فصل 1-9
جعبه کلکسیونر دراگون بال Z فصل 1-9

از آنجایی که این مجموعه جعبه انحصاری آمازون است، این معامله را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد. با این حال، ما نمی دانیم که تخفیف تا چه مدت در دسترس خواهد بود، یا مدت زمان موجودی آن چقدر خواهد بود، بنابراین توصیه می کنیم در صورت تمایل هر چه سریعتر مجموعه را خریداری کنید. از طرف دیگر، می‌توانید بروید و همه توپ‌های اژدها را جمع‌آوری کنید و آرزو کنید که در انبار بازگردند، اما این یک استراتژی کمتر قابل اعتماد است.

دریافت مجموعه کامل Dragon Ball Z در بلوری فقط با 99 دلار کار بسیار خوبی است، اما به یاد داشته باشید که DBZ قبل از آن سریال اصلی Dragon Ball و به دنبال آن اژدها توپ فوق العاده و Dragon Ball GT، که می توانید از طریق Amazon Prime Video و همچنین فیلم های زیادی مانند تماشا کنید Dragon Ball Z: Resurrection F, Dragon Ball Super: Super Heroes, و Dragon Ball Super: Broly. Dragon Ball Super نیز از طریق در دسترس است کانال ممتاز Crunchyroll از Amazon Prime Video.

بخوانید  در میان اتهامات سرقت ادبی، مدیر عامل Palworld از مردم می خواهد که از آزار و اذیت توسعه دهندگان خودداری کنند

در حالی که مجموعه جعبه Dragon Ball Z آمازون مطمئناً قابل توجه ترین معامله جمعه سیاه برای انیمه است، معاملات دیگری نیز در آنجا وجود دارد. ما بهترین معاملات انیمیشن Dragon Ball را در زیر فهرست کرده ایم. شما همچنین می توانید در مانگا صرفه جویی زیادی کنید، با مجموعه جعبه 16 جلدی Dragon Ball به 83 دلار کاهش یافت (140 دلار) و مجموعه جعبه حجم 26 Dragon Ball Z تا 124 دلار (به جای 220 دلار). همچنین باید فروش رایگان B2G1 آمازون در کتاب ها و فیلم ها را بررسی کنید که شامل بسیاری از انیمه ها و مانگا می شود.

معاملات انیمیشن Dragon Ball Z

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر