فصل 4 موبایل Apex Legends به روز ولنتاین موکول شد

پس از تشکر از بازیکنان برای سال اول موفقیت آمیز (این بازی در جوایز اپل اپ استور 2022 و بهترین جوایز گوگل پلی 2022 رقابت را پشت سر گذاشت)، توسعه دهندگان توضیح دادند که فصل تمدید خواهد شد، اما دقیقا توضیح ندادند که چگونه زیاد. اما به نظر می‌رسد که نگاه دقیق‌تر به خود بازی پاسخ را نشان می‌دهد: پاس جنگ Underworld همچنان در تاریخ 10 ژانویه به پایان می‌رسد، اما نگاهی به Season Hub، تاریخ 14 فوریه را به عنوان تاریخ پایان جدید فصل 3 نشان می‌دهد – در یک ماه. قبل از تاریخ انقضای برنامه ریزی شده آن

دلیل به تعویق افتادن فصل 4 به نظر می رسد به همین دلیل است که فصل 3 به تعویق افتاد: توسعه دهندگان زمان بیشتری برای آماده شدن برای فصل آینده، عیب یابی کامل و رفع اشکالات باقی مانده می خواهند. برخی از بازیکنان هستند اخبار را کمی سخت بگیریددر حالی که به نظر می رسد دیگران موافق هستند که رفع اشکالات و تعادل مشکلات کمی بیشتر طول می کشد همیشه چیز خوبی استزیرا فاصله زیاد بین فصل 2 و فصل 3 منجر به پرتاب نرم شد.

با تشکر از شما برای یک سال افتتاحیه عالی!
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، ما می خواهیم Underworld را برای چند هفته تمدید کنیم تا برخی از باگ هایی را که در طول استراحت ظاهر شده اند برطرف کنیم. ما این کار را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که برای تجربه یک بازیکن عالی تلاش می کنیم.
از صبر و درک شما سپاسگزاریم!

بخوانید  آخر هفته چه بازی کنیم: بروتاتو و دنیای خنده دار سیب زمینی!

— Apex Legends Mobile (@PlayApexMobile) 5 ژانویه 2023

این واقعیت که تاریخ پایان Season 3 تغییر کرد در حالی که تاریخ انقضای Underworld Battle Pass ثابت بود، نشان می دهد که Battle Pass فصل سوم ممکن است در راه باشد. این اتفاق در پایان فصل 2 نیز رخ داد، زمانی که یک Battle Pass بسیار کوتاه تری منتشر شد تا بازیکنان را تا شروع فصل 3 مشغول نگه دارد. اگر دوباره این اتفاق بیفتد، بازیکنان احتمالا با یک Battle Pass جدید 20 درجه ای استقبال خواهند شد. گذرنامه استاندارد 50 ردیفه

Apex Legends Mobile برای دانلود در دسترس است اندروید و iOS دستگاه ها

در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد Battle Pass بالقوه Season 3.75 در دسترس نیست، اما بازیکنان با پایان یافتن Underworld Battle Pass سه شنبه آینده به سوالات خود پاسخ خواهند داد. تا آن زمان، هر بازیکن بی حوصله ای که به دنبال چالش است ممکن است بخواهد با اثبات مهارت خود در حالت رتبه بندی، خستگی خود را فرو نشاند.

پس از نمایش خلاصه شده پس از نمایش فصل 2.75 Battle Pass از نظر اندازه با پاس های معمولی Battle متفاوت بود – برخلاف نسخه های بروزرسانی فصل 2 و فصل 2.5 Battle Pass، Aftershow همزمان با شروع یک افسانه قابل بازی جدید راه اندازی نشد. همین موضوع را احتمالاً می توان در مورد Battle Pass فصل آینده (و در حال حاضر نامشخص) فصل 3.75 نیز گفت. اما در فرصتی نیست که بازیکنان هستند سه شنبه آینده با یک افسانه جدید قابل بازی استقبال شد، آنها نباید انتظار دیدن چهره جدیدی را داشته باشند. ما در اکتبر با Respawn صحبت کردیم، زمانی که توسعه‌دهنده مشخص کرد که تمام فصل 3 Legends از نسخه کنسول و رایانه شخصی Apex Legends پیوند خواهند خورد. دقیقاً مشخص نیست که بازیکنان چه زمانی می توانند انتظار داشته باشند که شخصیت های جدید انحصاری موبایلی مانند Fade و Rhapsody وارد معرکه شوند، اما مطمئناً تا فصل 4 این اتفاق نخواهد افتاد.

بخوانید  باندل Gran Turismo 7 کنسول پلی استیشن 5 در ژاپن عرضه خواهد شد

آپدیت Underworld فصل 3.5 Apex Legends Mobile (که Revenant را به سری Mobile Legends معرفی کرد) قرار بود سه‌شنبه آینده، 10 ژانویه به پایان برسد و انتظار می‌رود فصل 4 به زودی پس از آن منتشر شود. اما امروز سازندگان بازی اعلام کردند که فصل 3 تمدید شده است.