شگفتی کارگردان Final Fantasy XVI از سرعت بالای SSD پلی استیشن 5

هیروشی تاکای گفت: «میزان حافظه و سرعت بالای SSD پلی استیشن 5 چیزهایی هستند که توجه من را به خود جلب کردند. من در طول سال ها با سخت افزارهای زیادی کار کرده ام و می توانم بگویم که اکثر آنها نتوانسته اند تعادل مناسبی بین قابلیت های سخت افزاری و ظرفیت حافظه برقرار کنند. اما پلی استیشن 5 متفاوت است و حافظه کافی برای استفاده کامل از سخت افزار دارد. من تحت تاثیر سرعت SSD این کنسول در طول توسعه بازی قرار گرفتم.”

هیروشی تاکای، کارگردان Final Fantasy XVI گفت که تحت تاثیر سرعت بالای SSD کنسول پلی استیشن 5 قرار گرفته است.

از جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم هیروشی تاکایکارگردان بازی Final Fantasy XVI در وبلاگ پلی استیشن از قدرت بالای پلی استیشن 5 به ویژه سرعت بالای SSD کنسول نسل نهم سونی تمجید کرد. در گذشته تیم سازنده گفته بود که قدرت بالای کنسول PS5 برای دستیابی به پتانسیل کامل Final Fantasy 16 ضروری است. هیروشی تاکای همچنین گفت که ساخت این بازی نقش آفرینی اکشن بدون آخرین خانه سونی امکان پذیر نیست. کنسول.

بازی Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ 1 جولای (22 ژوئن) بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود.این بازی دارای دو حالت گرافیکی بر روی کنسول PS5 است که بسته به ترجیح بازیکن بر رزولوشن یا نرخ فریم تمرکز دارد. هفته گذشته نائوکی یوشیداسازنده بازی اعلام کرد که 70 تا 80 ساعت طول می کشد تا Final Fantasy 16 با 100% کامل شود. طرفداران می توانند چند هفته قبل از انتشار بازی، دمو را مشاهده کنند.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth شامل چندین مینی گیم است
تحریریه مجله بازی یک گیمر