الکترونیک آرتز قصد دارد 6 درصد از کارکنان خود را اخراج کند

آندره ویلسونمدیرعامل EA در نامه ای به کارمندان گفت: “ما در حال دور شدن از پروژه هایی هستیم که با استراتژی های ما در تضاد هستند، دارایی های املاک و مستغلات را بررسی می کنیم و برخی از تیم ها را بازسازی می کنیم تا بیشتر بر روی پرتفوی خود تمرکز کنند. انتظار می رود این تصمیمات تقریباً 6٪ از نیروی کار شرکت را تحت تاثیر قرار دهد. .

الکترونیک آرتز اعلام کرده است که اخراج هایی را انجام می دهد که تا آغاز سال مالی آینده ادامه خواهد داشت. الکترونیک آرتز اخیراً اطلاعیه‌ای را در وب‌سایت خود منتشر کرده است که بر اساس آن اخراج 6 درصد از نیروی کار خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این مبلغ شامل بیش از 750 کارمند می شود.

شرکت الکترونیک آرتز بازی Star Wars Jedi: Survivor of Respawn Entertainment Studio را در تاریخ 8 می (28 آوریل) به کاربران پلی استیشن 5، Xbox Series X معرفی کرد | Xbox Series S و PC انجام خواهند داد. این بازی با ارائه سیاره‌های بزرگ‌تر، انواع دشمن‌های جدید، توانایی‌های نیروی جدید و پنج موقعیت شمشیر نوری، تجربه گسترده‌تری نسبت به بازی اول این سری به بازیکنان می‌دهد.

الکترونیک آرتز اعلام کرده است که 6 درصد از نیروی کار این شرکت تحت تاثیر دور جدید اخراج ها قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر تعدادی از استودیوهای متعلق به الکترونیک آرتز در حال کار بر روی بازی های برجسته ای هستند که امسال در اختیار گیمرها قرار خواهند گرفت. Dead Space Remake آخرین بازی منتشر شده توسط این کمپانی بود. در ابتدای سال 2023، شایعاتی مبنی بر لغو بازی تک نفره Titanfall به دلیل کاهش هزینه وجود داشت. EA بازی Apex Legends Mobile را در 11 می حذف خواهد کرد.

بخوانید  نظرسنجی جدید نشان می دهد که قمار چقدر در حال رشد است

به گفته اندرو ویلسون، الکترونیک آرتز امیدوار است تا حد امکان از این کارمندان در موقعیت های دیگر استخدام کند و از ترک آن ها جلوگیری کند. اما وعده پرداخت حق سنوات و مزایایی مانند خدمات پزشکی و خدمات تغییر شغل به افرادی که از شرکت خارج می شوند داده شد. مدیرعامل الکترونیک آرتز گفت: «اعلام این تصمیمات اوایل این سه ماهه آغاز شد و انتظار داریم تا آغاز سال مالی آینده ادامه یابد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر