انتشار سومین آپدیت نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 در روز سه شنبه هفته جاری

نسخه PC بازی The Last of Us Part I از زمان انتشار در 8 آوریل (28 مارس) با مشکلات عملکردی متعددی مواجه شده است. بسیاری از گیمرها مشکلاتی مانند زمان بارگذاری طولانی سایه‌در، عملکرد ضعیف و پایداری هنگام بارگذاری سایه‌زن‌ها در پس‌زمینه، نشت حافظه و عدم اجرای بازی با وجود حداقل سیستم مورد نیاز را گزارش کرده‌اند که در بسیاری از موارد مانع از اجرای آن می‌شد. .

Naughty Dog در توییت دیگری گفت: “راهنمایی برای لرزش دوربین هنگام استفاده از ماوس، برخی از خرابی ها و موارد دیگر این سه شنبه برای نسخه PC The Last of Us Part 1 ارائه می شود.” بسته به‌روزرسانی بزرگ‌تری نیز قرار است اواخر این هفته منتشر شود.”

بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که سومین آپدیت بازی The Last of Us Part 1 در 15 آوریل (4 آوریل) منتشر شود که لرزش دوربین هنگام استفاده از ماوس، تعدادی از خرابی ها و سایر مشکلات را برطرف می کند. استودیو Naughty Dog همچنین در حال کار بر روی یک وصله بزرگ دیگر است که اصلاحات اضافی را به همراه دارد. بازیکنان می توانند در صورت برخورد با مشکلات دیگر گزارش دهند تا در اسرع وقت بررسی شود.

نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 در زمان انتشار با مشکلات زیادی همراه بود که واکنش منفی بسیاری از بازیکنان را در پی داشت. استودیوی Naughty Dog تاکنون دو بسته به‌روزرسانی برای رفع برخی باگ‌ها منتشر کرده است، اما این نسخه همچنان با مشکلاتی مواجه است. اکنون، در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که Naughty Dog قصد دارد به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای رفع باگ‌های باقی‌مانده منتشر کند.

بخوانید  Kickstarter جدید دروازه‌های مه‌آلود با چاپ سه بعدی به سبک حلقه‌های Elden را به کمپین D&D شما اضافه می‌کند.

توسعه‌دهنده در آخرین توییت گفت: «ما از گیمرها می‌خواهیم از جدیدترین درایورهای کارت گرافیک NVIDIA، AMD و Intel برای بهترین تجربه استفاده کنند. تیم ما با همکاری استودیوی Iron Galaxy به بررسی و حل مشکلات موجود در نسخه PC بازی The Last of Us Part I ادامه خواهد داد تا یک تجربه گیم پلی استثنایی را ارائه دهد.

Naughty Dog در توییتر نوشت: «ما می‌دانیم که نسخه رایانه‌های شخصی بازی انتظارات کیفیت برخی از بازیکنان را برآورده نکرده است. تیم سازنده سخت کار می کند تا مشکلاتی را که تعدادی از بازیکنان را از تجربه بازی باز می دارد حل کند. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که این محصول به سطح کیفی مورد انتظار و شایسته طرفداران برسد.”

استودیو Naughty Dog روز سه‌شنبه اعلام کرد که یک پچ برای نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 و یک به‌روزرسانی بزرگ‌تر را تا پایان این هفته منتشر می‌کند.