تلاش Capcom برای رفع اشکال نادر Resident Evil 4 Remake Chapter 12

Capcom قصد دارد این باگ را در به‌روزرسانی آینده برطرف کند و بابت این مشکل از طرفداران عذرخواهی کرده است. خبر خوب این است که پس از اعمال پچ بعدی، بازیکنان می توانند تجربه بازی را از مکانی که قبلاً به دلیل وجود باگ امکان پذیر نبود، ادامه دهند. ظاهرا این باگ در تمامی نسخه های بازسازی شده Resident Evil 4 گزارش شده است.

برای جلوگیری از این اتفاق باید تا زمانی که اعلان دریافت کالای مورد نظر در سمت راست بالای صفحه نمایش داده نشود، از حمله با چاقو خودداری کنید. این آیتم پس از دریافت در منوی Key Items and Treasures در چمدان لیان ظاهر می شود. اگر نمی توانید این مورد را دریافت کنید، می توانید از فایل های ذخیره شده برای بازگشت به ابتدای فصل 12 استفاده کنید.

کپکام به بازیکنان Resident Evil 4 Remake نسبت به یک باگ نسبتا جدی اما نادر در فصل 12 بازی هشدار داده است که می تواند مانع از پیشرفت شما شود. بازیکنان باید قبل از شروع فصل 12 بازی را به صورت دستی ذخیره کنند، اما Capcom همچنین راه حلی برای جلوگیری از این مشکل ارائه کرده است.

Capcom می‌گوید که در شروع فصل 12 بازی Resident Evil 4 Remake یک کات‌سین پخش خواهد شد و پس از آن بازیکنان یک آیتم کلیدی دریافت خواهند کرد. برای پیشرفت در بازی به این آیتم نیاز خواهید داشت، اما اگر بلافاصله پس از پایان صحنه از چاقو استفاده کنید، یک باگ فعال می شود که از دریافت آیتم جلوگیری می کند.

بخوانید  تمایل صداپیشه نقش ابی برای حضور در دنباله بازی The Last of Us: Part 2

Capcom در تلاش است تا باگ نادر Resident Evil 4 Remake Chapter 12 را با به‌روزرسانی‌های آتی برطرف کند. این باگ مانع از پیشرفت بازیکنان می شود.