تاریخ انتشار Ark 2 به اواخر سال 2024 عقب افتاد

استودیو Wildcard دنباله Ark: Survival Evolved به نام Ark 2 را در The Game Awards 2020 اعلام کرد. در این بازی ویدیویی شراب دیزلبازیگر مشهور هالیوودی نقش قهرمان را بازی می کند. دیزل علاوه بر بازی در Ark 2، به عنوان تهیه کننده اجرایی و سرپرست تیم Creative Convergence بازی نیز فعالیت می کند. حال Wildcard در یک خبر رسمی تایید کرده است که تاریخ انتشار بازی Ark 2 به اواخر سال 2024 عقب افتاده است. این سازنده در ادامه توضیح داد. که بهبود کیفیت محصول نهایی و رفاه اعضای تیم تولید از دلایل اصلی این تصمیم بوده است.

با اعلام استودیو Wildcard، بازی بقای Ark 2، به اواخر سال 2024 بازگردانده شد تا محصول نهایی را بهبود بخشد و توسعه دهندگان را راحت نگه دارد.

این استودیو در ادامه توضیح داد که هیچ برنامه‌ای برای انتشار ویدیو، تریلر یا تصویر بازی Ark 2 در سال جاری ندارد. این بازی در حال حاضر برای رایانه های شخصی و پلتفرم های Xbox Series X عرضه شده است. Xbox Series S در حال توسعه است. Ark 2 شامل قابلیت آنلاین بین پلتفرمی و یک سیستم حساب کاربری کاملاً جدید خواهد بود.

نظر شما در مورد آخرین اخبار بازی Ark 2 چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانطور که در مورد این فناوری های موتور بیشتر می آموزیم و دنباله Ark را توسعه می دهیم، تغییراتی در سیستم عامل ما ایجاد می شود و باید خط تولید خود را با الگوی جدید نسل بعدی تنظیم کنیم. به این دلیل و دلایل دیگر، ما به زمان بیشتری برای توسعه Ark 2 نیاز داریم. ما صمیمانه بابت تاخیر عذرخواهی می کنیم و از درک شما قدردانی می کنیم.”

بخوانید  واکنش متخصص اسلحه به سلاح های Bonelab

تیم Wildcard گفت: “هدف ما این است که Ark 2 را به بهترین بازی تبدیل کنیم و تجربه ای استثنایی و ارزشمند را برای بازیکنان به ارمغان بیاوریم. Unreal Engine 5 یک فناوری جدید عالی برای ما و همه توسعه دهندگان است. هدف ما استفاده از این پیشرفته است. فن آوری با پتانسیل کامل خود، در حالی که یک بازی با دامنه ای ایجاد می کند که قبلاً هرگز به آن دست نیافته ایم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر