تمایل صداپیشه نقش ابی برای حضور در دنباله بازی The Last of Us: Part 2

لورا بیلی، صداپیشه کاراکتر ابی دربازی The Last of Us: Part 2 از تمایل خود برای ایفای دوباره این نقش پرده برداشته است.

حدس و گمان‌های بسیاری پیرامون بازی The Last of Us 3 شکل گرفته است. عده‌ای بر این باور هستند که طبق عادت سونی و توسعه‌دهنده بازی به عرضه این اثر در اواخر دو نسل گذشته بازی‌های ویدیویی، این بازی در اواخر نسل نهم عرضه خواهد شد که در حال حاضر فاصله زیادی تا آن مانده است. احتمال ساخته‌ نشدن این بازی بسیار پایین است.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، لورا بیلی صداپیشه شخصیت ابی در مورد تمایل و اشتیاق خود برای دیدار دوباره با این کاراکتر در دنباله بالقوه بازی The Last of Us: Part 2 صحبت کرده است. لورا بیلی در مصاحبه اخیر خود با ComicBookMovie از تاثیر ماندگار نقش ابی روی زندگی و حرفه خود سخن گفته است. اون در صحبت‌های خود گفت: «من قطعا به او بازخواهم گشت. من می‌دانم درام و واکنش‌های زیادی به شخصیت او وجود داشت، اما این [نقش ابی] یکی از تاثیرگذارترین نقش‌هایی بود که در زندگی خود داشته‌ام.»

دو سال از زمان عرضه رسمی بازی The Last of Us: Part II برای کنسول پلی استیشن 4 گذشته است. اثری که با وجود مخالفان و موافقان زیادی، توانست موفقیت‌های فراوان و قابل‌توجهی را برای سونی و شرکت سازنده خود ناتی داگ به ارمغان بیاورد. در این بازی شاهد ورود کاراکترهای جدیدی به قصه جول و الی هستیم. در میان شخصیت‌های تازه، بدون شک کاراکتر ابی اندرسون به‌عنوان تاثیرگذارترین آن‌ها شناخته شده و در نیمه دوم اثر نام‌برده شده ما کنترل او را به‌دست می‌گرفتیم. 

بخوانید  لنس ردیک به سری دیزنی + پرسی جکسون می پیوندد

بدون شک قصه‌ و حرف‌های ناگفته زیادی در دنیای آخرالزمانی ساخته شده توسط ناتی داگ وجود دارد. از طرفی نیز لورا بیلی در مورد اقتباس تلویزیونی ساخته شده از این بازی که در آینده نزدیک از HBO پخش خواهد شد، می‌گوید: «سریال فوق‌العاده به نظر می‌رسد و من نمی توانم منتظر باشم تا بیشتر از آن ببینم.»

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از قسمت سوم این مجموعه دارید؟ دیدگاه‌های خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

شخصیت Abby در بازی The Last of Us Part 2