شهر قهرمانان سال ها پس از تعطیلی با برکت توسعه دهنده اصلی راه اندازی شد



NCSoft، توسعه دهنده MMORPG City of Heroes، به طرفداران خود مجوز میزبانی نسخه احیا شده بازی را در یک سرور خصوصی به نام Homecoming داده است.

تیم در مورد Homecoming در گفت: «ما می‌خواهیم از همه شما به خاطر شکیبایی‌تان در چند سال گذشته تشکر کنیم، و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم نتیجه داده است: NCSOFT به طور رسمی مجوز میزبانی شهر قهرمانان را به Homecoming اعطا کرده است.» آ بیانیه.

تیم Homecoming همچنین اطمینان حاصل کرد که حساب‌ها و شخصیت‌های بازیکنان امن هستند و توسعه محتوای جدید ادامه خواهد یافت. علاوه بر این، Homecoming همچنان رایگان خواهد بود و هزینه بازی به طور کامل از طریق کمک های مالی تامین می شود.

سازندگان Reunion ملزم به پرداخت هزینه‌های مجوز اولیه یا مکرر نیستند، اما اگر مشکلی پیش بیاید، اهداف اهدایی خود را افزایش می‌دهند تا در هزینه صرفه‌جویی کنند. با وجود اینکه NCSoft به Homecoming چراغ سبز نشان داده است، توسعه دهنده همچنان می تواند در هر زمان درخواست کند سرور خصوصی را خاموش کند. علاوه بر این، توسعه به جای منبع باز، بسته خواهد بود.

City of Heroes در سال 2004 بر روی رایانه شخصی راه اندازی شد و در سال 2012 به پایان رسید. با این حال، کد منبع در سال 2019 در دسترس قرار گرفت، که با میزبانی بازیکنان خارج از مشارکت مستقیم NCSoft، علاقه خود را به بازی افزایش داد.

در بررسی GameSpot's City of Heroes، گفتیم: «این یک تجربه نقش‌آفرینی آنلاین با طراوت است و یک بازی سرگرم‌کننده و شیک است که بر خلاف بسیاری از بازی‌های دیگر، می‌تواند به وعده‌های خود عمل کند – در زیربنای یک مفهوم عالی. »

بخوانید  بلیزارد ممکن است بازی Warcraft 3 Reforged را مجدداً عرضه کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر