بازسازی Silent Hill 2 در مراحل پایانی توسعه است


از آنجایی که استودیو Blubber Team بر روی پروژه‌های دیگر تمرکز می‌کند، به نظر می‌رسد که بازسازی Silent Hill 2 در مراحل پایانی خود است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط توایلایت گولم، استودیو Blubber Team اعلام کرد که در سال 2025 بر روی توسعه پروژه Skybound تمرکز خواهد کرد. این پروژه که با Enrail Engine 5 ساخته خواهد شد، در صورتی که انتظارات ToS را برآورده کند، توسط آژانس توسعه شرکتی لهستان (PARP) تامین مالی خواهد شد. در همین راستا چندین موقعیت شغلی در این استودیو ایجاد شده و منابع و نیروی انسانی به این پروژه جدید اختصاص یافته است.

این اطلاعات اطلاعاتی در مورد کامل بودن محتوای بازی Silent Hill 2 Remake ارائه می دهد و این اثر اکنون توسط بخش کوچکی از استودیو وارد مرحله بهینه سازی شده است. تعیین تاریخ انتشار بازی بر عهده کونامی است و باید تا پایان سال 2024 منتشر شود. زیرا همزمان با انتشار ویدئویی از کارهای آینده پلی استیشن در سال 2024 در یوتیوب، بازسازی Silent Hill 2 نیز در میان بازی های نمایش داده شده است.

با توجه به مطالب فوق و گفته های استودیو Blubber Team در خصوص مراحل پایانی تولید این اثر، انتشار نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 در سال 2024 دور از ذهن نیست. بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ نامشخصی برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جدید در دیزنی پلاس در مارس 2024: Morbius، Taylor Swift و X-Men '97