بلیزارد ممکن است بازی Warcraft 3 Reforged را مجدداً عرضه کند

باید دید که آیا یک راه اندازی مجدد نرم برای Warcraft 3 Reforged برنامه ریزی شده است یا خیر. با این حال، حداقل به نظر می رسد که بلیزارد در حال بررسی آن است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که بلیزارد ممکن است علاقه‌مند به به‌روزرسانی عظیم و بازسازی‌شده برای Warcraft 3 Reforged باشد.

Warcraft 3 Reforged در سال 2020 با نارضایتی گسترده بازیکنان عرضه شد. بازیکنان به ویژگی های از دست رفته و باگ های مختلف اشاره کردند. طبق گزارش ها، این بازی قربانی سوء مدیریت و کاهش بودجه بوده است. بلیزارد ادعا کرد که به پشتیبانی از بازی ادامه خواهد داد و در ابتدا پچ ها و اصلاحات را منتشر کرد. پس از یک دوره طولانی بدون به‌روزرسانی، بلیزارد رتبه‌بندی‌های بازی، تابلوهای امتیازات، پروفایل بازیکنان و اخیراً را اضافه کرده است. کمپین های شخصی.

بر اساس گزارشی که توسط میخانه وارکرفتبلیزارد یک نظرسنجی منتشر کرد که در آن از بازیکنان پرسیده شد که بیشتر دوست دارند کدام ویژگی ها را در Reforged ببینند. این سوال می پرسد که هر یک از ویژگی های ذکر شده در مقیاسی از بسیار غیرجذاب تا بسیار جذاب چقدر جذاب هستند. ویژگی‌های پیشنهادی شامل بازی‌های سفارشی جهانی، به‌روزرسانی هنری، تعمیرات اساسی UI/UX، کاهش حجم فضای ذخیره‌سازی، و تعمیرات اساسی هنر محیطی است. این نظرسنجی همچنین از گیمرها می‌پرسد که آیا «راه‌اندازی مجدد نرم» با بسیاری از این ویژگی‌ها آنها را برای بازی یا خرید تشویق می‌کند یا خیر.

بخوانید  جزئیات گرافیکی چشم نواز در تصاویر جدید بازسازی Resident Evil 4

این نظرسنجی همچنین سوالات مختلفی را در مورد بازسازی بازی کلاسیک RTS می پرسد. به عنوان مثال، اگر آنها بازی را خریدند، چقدر آن را بازی کردند و چه چیزی آنها را از انجام بازی باز داشت.