راه اندازی بازی های رایگان فروشگاه Epic Games به مناسبت کریسمس

از سوی دیگر، انتظار می‌رود رویداد فروش زمستانی فروشگاه Steam 2022 از 22 دسامبر (1 ژانویه) سال جاری آغاز شود و تا 5 ژانویه 2023 (15 دسامبر 1401) ادامه یابد.

نظر شما در مورد رویدادهای آخر سال فروشگاه بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

برای دریافت این بازی های رایگان، بازیکنان باید برای یک حساب Epic Games در فروشگاه شرکت ثبت نام کنند و همچنین برای اجرای بازی ها به لانچر Epic Games نیاز دارند. علاوه بر این، رویداد Holiday Sale 2022 اپیک گیمز آغاز شده و تا 5 ژانویه 2023 ادامه خواهد داشت، جایی که بیش از دو هزار بازی از تخفیف های مختلف تا 75 درصد برخوردار شدند. علاوه بر این، در جشن کریسمس فروشگاه Epic Games، شاهد عرضه مجدد کوپن های Epic هستیم که استفاده از آن 25 درصد تخفیف بر روی بازی های با قیمت تمام شده اعمال می کند. خبر خوب این است که این کوپن ها نامحدود هستند و تا پایان رویداد قابل استفاده هستند.

همانطور که توسط Epic Games اعلام شده است، رویداد فروشگاه کریسمس این شرکت با تخفیف های هیجان انگیز، بازی های رایگان و پاداش های دیگر آغاز شده است.

اپیک گیمز به تازگی جشن هدیه کریسمس فروشگاه خود را راه اندازی کرده است. این رویداد تا 5 ژانویه 2023 (15 دسامبر 1401) ادامه خواهد داشت و قرار است هر روز به کاربران بازی رایگان بدهد. فروشگاه Epic Games در حال حاضر Horizon Chase Turbo را به عنوان ادای احترام AQUIRIS به عناوین مسابقه ای و آرکید دهه 90 به بازیکنان می دهد.قبل از این بازی، Bloons TD 6 به صورت رایگان در دسترس بود.

بخوانید  بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow معرفی شد