در حال حاضر یک مود Dragon's Dogma 2 وجود دارد که ریزتراکنش‌های آیتم‌ها را دور می‌زند

Dragon's Dogma 2 به دلیل رویکردش به ریزتراکنش‌ها جنجال‌هایی برانگیخت و به بازیکنان این امکان را می‌داد که پول واقعی را برای مواردی خرج کنند که امکان سفر سریع، تغییرات ظاهری یا تولد دوباره یک شخصیت را فراهم می‌کرد. در نتیجه، برخی از محبوب ترین مدهای بازی به گونه ای طراحی شده اند که تمامی این موارد را به راحتی و ارزانی در بازی در دسترس قرار دهند.

موارد مورد بحث عبارتند از Ferrystones و کریستال‌های بندری که برای سفرهای سریع استفاده می‌شوند، Wakestones، که می‌تواند یک عضو افتاده حزب را احیا کند، Art of Metamorphosis، که شخصیت‌ها را ویرایش می‌کند، و کلید Gaol، یک رهایی واقعی از زندان. کارت همه اینها را می توان به عنوان تراکنش های کوچک جداگانه با قیمتی بین 1 تا 3 دلار خریداری کرد.

در حال پخش: Dragon's Dogma 2: همه چیزهایی که باید بدانید

کپکام در پستی در صفحه استیم خود به این بحث پرداخت و تاکید کرد که تمامی موارد مورد بحث در بازی و همچنین از طریق خرید در دسترس هستند. بیشتر آنها عمداً کمیاب، گران یا فقط در اواخر بازی در دسترس هستند، بنابراین تعجبی ندارد که مددرها در دسترس بودن آیتم ها را افزایش می دهند.

همانطور که توسط IGN انتخاب شده است، مدی به نام Crazy's Shop by Crazy Potato در حال حاضر یکی از محبوب ترین مدهای Dragon's Dogma 2 در Nexus Mods است. این مد مجموعه ای از Elite و Explorer Camp Kit، Wakestones، Rift Crystals، Ferrystones و موارد دیگر را به فروشگاه های Vernworth اضافه می کند. یکی دیگر از مدهای محبوب Early N' Cheap Art of Metamorphosis توسط SilverEzredes است که همانطور که از نام آن پیداست، آیتم اصلاح شخصیت Art of Metamorphosis را با قیمت مناسب تری به برخی از فروشگاه های بازی های اولیه اضافه می کند. دو حالت بین آنها بیش از 50000 بارگیری در زمان نوشتن دارند.

یکی دیگر از مدهای محبوب، Lennard Fonteijn's Save Manager است که برای جایگزینی روش غیرمعمول Dragon's Dogma برای مدیریت ذخیره‌های بازی طراحی شده است. به طور پیش‌فرض، بازی فقط یک اسلات ذخیره دارد، به این معنی که ذخیره‌سازی پشتیبان‌گیری دستی می‌تواند توسط پشتیبان‌گیری خودکار بازنویسی شود. این مد به طور خودکار ذخیره‌های شما را در حین بازی ذخیره می‌کند و به شما امکان می‌دهد به عقب برگردید و از همه ذخیره‌های قبلی بارگیری کنید، همچنین فایل‌های ذخیره را نام‌گذاری و سازماندهی کنید.

بخوانید  امکان قرار گرفتن Siphon Filter 3 در کاتالوگ بازی های PlayStation Plus Premium

این ماد همچنین توانایی ایجاد یک بازی جدید را اضافه می کند، ویژگی که به طور عجیبی در بازی پایه Dragon's Dogma 2 از دست رفته است. پس از اینکه ویژگی گم شده به سرعت توسط بازیکنان مشاهده شد، Capcom گفت که توانایی ایجاد یک بازی جدید بازی خواهد شد. در یک پچ “در آینده نزدیک” اضافه شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر