فینال قهرمانی Apex Legends فقط برای سرگرمی هک شد

فینال Apex Legends North America فقط برای سرگرمی هکرها به تعویق افتاد.

هفته گذشته، فینال قهرمانی Apex Legends در منطقه آمریکای شمالی به دلیل هک شدن بازیکنان در اواسط مسابقه به تعویق افتاد. در طول مسابقات، کدهای تقلب مختلفی برای بازیکنان به طور ناگهانی فعال شد و به آنها اجازه داد بازیکنان حریف را در سراسر نقشه ردیابی کنند. به همین دلیل این مسابقات به سرعت متوقف و ادامه آن به زمان دیگری موکول شد. تحقیقات برای یافتن مقصر آغاز و هویت عامل این اقدام مشخص شد.

در طول این حادثه، هزاران بازیکن از آزمایش Apex Legends خودداری کردند. چون نگران بودند که دوباره چنین وضعیتی برایشان پیش بیاید. هکر معروف به Destroyer2009 در مصاحبه ای با Tech Crunch دلیل هک بازی را توضیح داد. او ادعا کرد که این کار را “فقط برای سرگرمی” انجام داده و هرگز به دستگاه های بازیکنان دسترسی مستقیم نداشته است. در عوض، با سوء استفاده از یک آسیب پذیری در بازی، باعث لغو مسابقات شد. او همچنین تاکید کرد که هک ها و اتفاقات رخ داده “خارج از بازی لو نرفت.”

این هکر ضمن تاکید بر احتمال بدتر شدن شرایط، اقدام خود را اینگونه توجیه کرد: «تصور کنید این یک شوخی نبود و ما این کلاهبرداری ها را مسخره نمی کردیم.» مطمئنم اگر در مسابقات شاهد تقلب باشیم، شغل افراد خراب می شود. او تاکید کرد که افراد خاصی را برای این هک انتخاب کرده است، زیرا آنها “آدم های خوبی” بودند و در نتیجه این حادثه شایسته این بودند که در مرکز توجه قرار گیرند.

بخوانید  Fortnite حالت جدیدی با موضوع My Hero Academia اضافه می کند | اخبار گیم اسپات

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی این هک فاش نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر