بسته الحاقی Baldur’s Gate 3 را فراموش کنید؛ لاریان روی بازی جدیدی کار می‌کند

بنیان‌گذار لاریان گفت که این استودیو به‌دنبال فاصله گرفتن از دنیای Dungeons and Dragons و توسعه بازی جدیدی است.

سوئن وینکه، بنیان‌گذار استودیو لاریان، اخیرا اعلام کرد که این استودیو هیچ برنامه‌ای برای ساخت بسته‌های الحاقی یا محتوای اضافی برای بازی Baldur’s Gate 3 ندارد. همچنین آن‌ها روی ساخت بازی Baldur’s Gate 4 هم کار نمی‌کنند.

به گزارش رسانه آی‌جی‌ان، سوئن وینکه در پنلی در رویداد GDC 2024 اعلام کرد که استودیو لاریان قصد دارد از دنیای Dungeons and Dragons فاصله بگیرد و روی پروژه‌ای جدید کار کند. اینکه شرکت Wizards of the Coast، صاحب امتیاز این دنیای داستانی چه تصمیمی برای این مجموعه خواهد گرفت، فعلا مشخص نیست.

سوئن وینکه که کارگردانی بازی نقش‌آفرینی موفق Baldur’s Gate 3 را برعهده داشته است، سال گذشته اعلام کرد ساخت بسته‌های الحاقی برای این بازی غیرممکن نیست، اما دردسر زیادی دارد. او اخیرا در GDC 2024 اعلام کرد که استودیو لاریان برنامه‌ای برای ساخت این محتوا ندارد. بااین‌حال ممکن است در آینده شاهد بازگشت لاریان به سری بازی‌های محبوب Divinity: Original Sin باشیم. وینکه پیش از انتشار کامل Baldur’s Gate 3 گفته بود که قطعا زمانی به‌سراغ این مجموعه خواهند رفت.

به‌هرحال طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر انتشار جزئیاتی از پروژه بعدی لاریان باشند. بازی Baldur’s Gate 3 همچنان به‌روزرسانی‌هایی ازجمله پشتیبانی از ماد و قابلیت کراس-پلی دریافت خواهد کرد.

بخوانید  Examen de Sand Land – Réservoirs beaucoup