توسعه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به خوبی در حال پیشرفت است

نوریاکی اوکامورا، تهیه کننده بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater اطلاعاتی در مورد روند توسعه بازی ارائه کرد.

اگرچه اخیراً یک ویدیوی خط تلفن تولید متال گیر وجود دارد کونامی به گروه Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 و به روز رسانی نسخه جلد 1 اشاره کرد که تمرکز اصلی روی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater بوده است. این بازسازی به طور مشترک توسط استودیو Virtuos و Konami ساخته شده است و هدف آن بازسازی صادقانه داستان و طراحی بازی اصلی است.

نوریاکی اوکامورا، سازنده بازی در جدیدترین ویدیوی متال گیر این را تکرار کنید. او گفت: در عوض. مجموعه Master، نسخه مدرن متال گیر برای گیمرهای امروزی ضروری است، اما متال گیر سالید همچنان باید متال گیر سالید باشد. بنابراین ما گرافیک و عملکرد را تغییر خواهیم داد، اما سناریوها، صداها و سایر طراحی های بازی را بدون تغییر رها می کنیم.

در طول بحث در مورد پیشرفت توسعه بازی، اسلایدی نشان داده شد که توسعه “به خوبی پیش می رود” پس از آن اوکامورا گفت: “ما بهترین کار خود را انجام می دهیم.” در مورد تعداد اعضای تیم اصلی Metal Gear Solid 3: Snake Eater که در این نسخه شرکت می‌کنند، او پاسخ داد: «نه همه آن‌ها، اما هنوز تعداد زیادی از آن‌ها درگیر هستند». برخی افراد راه جدیدی را در پیش گرفته اند.

با توجه به اینکه افراد بیشتری با سری Metal Gear Solid آشنا نیستند، می خواهم کاری در مورد آن انجام دهم. من معتقدم ماموریت ما در کونامی حفظ متال گیر برای نسل های آینده است. البته کونامی قبلا این موضوع را تایید کرده است هیدئو کوجیما، سازنده سریال و یوجی شینکاوا، طراح شخصیت در ساخت این نسخه دخالتی ندارد.

بخوانید  Baldur's Gate 3 - تاریخ انتشار، خلق شخصیت و هر آنچه می دانیم

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای سری Xbox Xbox Series S، PlayStation 5 و PC در راهند. طبق اعلام پلی استیشن، این بازی امسال عرضه خواهد شد. اگرچه کونامی اخیراً صفحه منوی بازی را نشان داده است، دیوید هیتر، صداپیشه اصلی Snake که بخشی از ماموریت افتتاحیه را بازی کرد، آن را شگفت انگیز خواند.

نمای بزرگتر با اخبار بیشتر به زودی ارائه خواهد شد. پس منتظر بروزرسانی های بیشتر و اولین تریلر بازی باشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر