خالق Resident Evil دست به تأسیس شرکت جدیدی زد

شینجی میکامی، خالق بازی‌های Resident Evil پس از ترک استودیو Tango Gameworks شرکت جدیدی تأسیس کرده است.

شینجی میکامی، بازی‌ساز باسابقه، یک شرکت جدید تأسیس کرده است. این اطلاعات براساس بیوگرافی شینجی میکامی در وب‌سایت نسخه ریمستر بازی Shadows of the Damned Hella به‌دست آمده است. در این بیوگرافی ذکر شده که میکامی به‌تازگی شرکت جدیدی به نام Kamuy Inc تأسیس کرده است. جزئیات دیگری در مورد این شرکت منتشر نشده و هیچ اشاره‌ای به فعالیت‌های آن نشده است.

شینجی میکامی در سال ۲۰۲۳ استودیو تانگ گیم‌ورکس را ترک کرد و در ماه اکتبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که می‌تواند به‌سراغ کار جدیدی برود. او استودیو Tango Gameworks را در سال ۲۰۱۰ تأسیس کرد. بازی The Evil Within، بازی Ghostwire: Tokyo و بازی Hi-Fi Rush جزو ساخته‌های این توسعه‌دهنده هستند.

شینجی میکامی بیشتر به خاطر دوران فعالیتش در کپکام شناخته می‌شود. در این دوران او کارگردانی آثار برجسته‌ای مانند نسخه اول Resident Evil، ریمیک این بازی برای کنسول گیم‌کوب و بازی Resident Evil 4 را برعهده داشت. در سال ۲۰۲۰ شینجی میکامی اعلام کرد که تمایل دارد قبل از بازنشستگی، کارگردانی یک بازی ویدیویی دیگر را برعهده بگیرد. او تأکید کرد که کمبود ایده ندارد و ایده‌های او محدود به ژانر وحشت نیستند.

میکامی درحال‌حاضر درکنار گویچی سودا روی بازی Shadows of the Damned Hella Remastered کار می‌کند. گویچی سودا که بیشتر با نام مستعار Suda51 شناخته می‌شود، تمایل خود را برای ساخت بازی جدیدی در سری Shadows of the Damned با همکاری شینجی میکامی ابراز کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  رده بندی فیلم های بتمن | از بدترین تا بهترین