تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بازی Dead Island 2 اعلام شد

سازنده بازی Dead Island 2 تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی این بازی با نام SoLA را اعلام کرد.

اندکی پس از انتشار بازی Dead Island 2، استودیو Dambuster و Deep Silver تایید کردند که دو بسته الحاقی بزرگ برای این بازی نقش آفرینی زامبی کش عرضه خواهد شد. اولین بسته الحاقی بازی Dead Island 2 با نام Haus در نوامبر 2023 منتشر شد و اکنون تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی این بازی مشخص شده است.

بسته الحاقی SoLA که ابتدا به عنوان جشنواره SOLA ارائه شد، در تاریخ 29 آوریل 1403 (17 آوریل 2024) منتشر خواهد شد. این محتوای پولی بازیکنان را به منطقه جدیدی در قلب لس آنجلس، خانه جشنواره های موسیقی بزرگ می برد. در این منطقه صدای Beat of the Autophage پخش می شود و افراد را به زامبی تبدیل می کند. حالا بازیکن باید به این منطقه برود تا از تبدیل شدن این جشنواره موسیقی به یک تهدید جهانی جلوگیری کند.

بسته الحاقی SoLA علاوه بر افزودن محتوای داستانی جدید، دشمنان جدیدی را برای بازیکن به ارمغان می آورد. اولین گروه از دشمنان با نام Whipper شناخته می شوند که از فاصله دور به بازیکن حمله می کنند. این نوع زامبی ها تحت تاثیر موسیقی Beat of the Autophage دیوانه شده اند و به خودشان آسیب می زنند. به همین دلیل است که ظاهر آنها با شکم پاره شده و روده های بیرون زده بسیار وحشتناک است. گروه دوم از دشمنان کلوترها هستند که می توانند بدن خود را از هم جدا کنند تا از آسیب محافظت کنند در حالی که خون فاسد را به بازیکنان می پاشند.

بخوانید  فروش انبوه بازی های رایانه شخصی اساساً دور دوم فروش زمستانی استیم است

بسته الحاقی دوم Dead Island 2 چند سلاح جدید از جمله چوب بیسبال، سلاح اره برقی به نام Ripper و Sawblade Launcher برای پرتاب تیغه ها به سمت زامبی ها اضافه می کند. بسته الحاقی SoLA برای رایانه های شخصی (در فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس در دسترس است. Xbox Series S قرار خواهد گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر