فروش انبوه بازی های رایانه شخصی اساساً دور دوم فروش زمستانی استیم است



ممکن است در این ماه نسخه های بزرگ زیادی وجود نداشته باشد، اما متعصب این فرصت را به شما می دهد تا بدون از دست دادن پول زیادی، چند بازی را به لیست عقب مانده خود اضافه کنید. رویداد عظیم Savers ژانویه اکنون به صورت زنده برگزار می‌شود و تخفیف‌های بزرگی را برای بازدیدهایی از این قبیل ارائه می‌کند میدان ستاره و سرنوشت ابدی با جواهرات مستقل مانند مردار و توهین آمیز 2.

علاوه بر تخفیف های عمیق، این رویداد برای خرید بیش از 12 دلار به شما یک کارت خراش رایگان می دهد. این کارت به شما امکان می دهد برای خرید بعدی خود یک جایزه تصادفی مانند یک بازی ویدیویی رایگان یا کوپن های اضافی دریافت کنید.

یکی از بهترین معاملات برای حلقه مرگکه برنده بازی سال ما در سال 2021 شد. با ارائه گرافیک فوق‌العاده، داستانی شگفت‌انگیز، و بازی بسیار ظریف، بدون شک بهترین بازی در تاریخ Arkane است. این یک توصیه آسان با قیمت کامل است، اما اکنون که می توانید آن را با قیمت 10 دلار (به جای 60 دلار) تهیه کنید، دلیلی برای رد کردن آن وجود ندارد.

یکی دیگر از توافق های قابل توجه مربوط می شود جزم اژدها: تاریکی برمی خیزد، زیرا با قیمت 4 دلار (به جای 30 دلار) به فروش می رسد. اگر علاقه مند به دنباله آن در ماه مارس هستید، نگاهی بیندازید. سایر معاملات عالی عبارتند از Okami HD برای 8 دلار، بازی Resident Evil 4 برای 25 دلار و Fallout 4: GOTY Edition برای 9 دلار

اگر هیچ یک از این بازی ها توجه شما را جلب نکرد، حتماً آن را بررسی کنید بسته های بازی برنده شدن بسیاری از این بسته‌های مقرون‌به‌صرفه به شما این امکان را می‌دهند که مجموعه‌ای از عناوین خود را بسازید که همگی در Steam قابل پخش هستند. با کد تبلیغاتی BUNDLESAVER10 می‌توانید 10 درصد در بسته خود صرفه‌جویی کنید.

بخوانید  مشخص شدن تاریخ اکران فیلم جدید کارگردان 1917 و Skyfall

در اینجا نگاهی به برخی از معاملات بازی های مورد علاقه ما از فروش ژانویه Savers داریم.

بهترین تخفیف ها از فروش Fanatics ژانویه

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر