خالق Battlefield با یکی از اعضای کلیدی آن خداحافظی کرد

یکی از مدیران خلاق سری Battlefield استودیو الکترونیک آرتز و دایس را ترک کرد.

Studio Dice اخیراً یکی دیگر از توسعه دهندگان برجسته را از دست داده است. این خبر در حساب کاربری لینکدین است کریگ موریسونکارگردان خلاق سری Battlefield معرفی شد. این کارگردان همچنین نوشت که پس از ترک الکترونیک آرتز، قصد دارد به عنوان کارگردان نوآوری در استودیوی تازه تاسیس Blue Scarab Entertainment مستقر در استکهلم سوئد کار کند.

قبل از پیوستن به DICE، موریسون حدود 9 سال را در Funcom گذراند، جایی که او مدیر خلاق استودیو مونترال بود. این توسعه دهنده نزدیک به 8 سال را در بلیزارد گذراند و به مدت دو سال به عنوان طراح اصلی سری World of Warcraft کار کرد.

سرانجام، موریسون در آگوست 2021 به عنوان مدیر خلاق استودیو دایس پیوست و یک سال بعد به عنوان مدیر خلاق ارشد ارتقا یافت. چند ماه پس از پیوستن به دایس، موریسون اعلام کرد که قصد دارد یک جهان یکپارچه Battlefield ایجاد کند و در عین حال چندین تغییر در ساختار سری ایجاد کند. حالا این کارگردان قبل از رسیدن به اهدافش تصمیم گرفته استودیو DICE را ترک کند.

قبل از خروج موریسون، EA رسما اعلام کرد که Ridgeline Games تعطیل خواهد شد. این استودیو در سال 2021 برای توسعه داستان و بخش تک نفره Battlefield آینده تاسیس شد. اعلامیه EA اندکی پس از آن منتشر شد که مارکوس لتو، بنیانگذار استودیو، جدایی خود را تایید کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  زمان شروع فیلم‌برداری فصل دوم سریال Wednesday اعلام شد