تاریخ انتشار TopSpin 2K25، امتیازات قابل پخش، دسترسی زودهنگام و نسخه‌های مختلف اعلام شد

2K Sports جزئیات بیشتری در مورد TopSpin 2K25، اولین ورودی جدید این شرکت در مجموعه‌های تنیس حرفه‌ای در بیش از 10 سال، از جمله تاریخ انتشار، فهرست بازیکنان، نسخه‌های مختلف و موارد دیگر تایید کرده است. Hangar 13، استودیو سازنده بازی‌های اخیر مافیای 2K، در حال توسعه این عنوان است.

TopSpin 2K25 در 26 آوریل منتشر می شود، اما افرادی که نسخه Deluxe یا Grand Slam را خریداری می کنند می توانند سه روز زودتر از 23 آوریل شروع کنند. این بازی برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC در دسترس خواهد بود.

اسطوره های تنیس راجر فدرر و سرنا ویلیامز نسخه استاندارد را پوشش می دهند و کارلوس آلکاراز، ایگا سویتک و فرانسیس تیافوئه تیترهای نسخه لوکس هستند.

24 تنیس باز حرفه ای قابل بازی در بازی وجود دارد و جان مک انرو صداگذاری را برای حالت تمرین بازی انجام می دهد.این بازی دارای عناصر تک نفره و چند نفره است و شامل هر چهار تورنمنت گرند اسلم می شود: اوپن استرالیا، آزاد فرانسه. ، ویمبلدون و اوپن آمریکا.

این بازی دارای 48 دادگاه، از جمله 15 سایت واقعی است. زمین های فضای باز دارای گزینه های روز و شب هستند. لیست کامل بازیکنان و زمین ها توسط 2K Sports اعلام نشده است.

مانند سایر بازی‌های ورزشی 2K، TopSpin 2K25 دارای یک عنصر MyPlayer خواهد بود که بازیکنان می‌توانند با ایجاد یک شخصیت و چالش‌های کامل، ویژگی‌ها و تجهیزات را در طول زمان باز کنند. 2K همچنین تایید کرد که موسیقی متن بازی شامل ریمیکس دیلون فرانسیس از آهنگ Fall Out Boy “Heartbreak Feels So Good” خواهد بود. این آهنگ در 15 مارس پخش می شود و در موسیقی متن بازی در کنار آهنگ های دیگری که بعداً اعلام می شود ظاهر می شود.

بخوانید  اخراج، افزایش قیمت، PS5 Slim، افزایش هوش مصنوعی، مایکروسافت Activision را خریداری کرد: بزرگترین اخبار بازی در سال 2023

همه کسانی که TopSpin 2K25 را پیش‌سفارش می‌کنند، بسته Under the Lights را دریافت می‌کنند که شامل لباس‌های جایگزین برای فدرر و ویلیامز و همچنین محتوای دیگر است.

در اینجا نسخه های مختلف TopSpin 2K25 آمده است:

  • نسخه استاندارد – 60 دلار برای PS4 و Xbox One؛ 70 دلار برای PS5 و Xbox Series X|S
  • نسخه دیجیتال استاندارد بین نسلی – 70 دلار در کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس. با نسخه استاندارد در تمام نسل های کنسول های یک خانواده عرضه می شود.
  • نسخه لوکس – 100 دلار برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC. شامل نسخه استاندارد (با حق دوگانه)، به‌علاوه بسته Under the Lights، بسته New Wave و Rookie Rise Pack – این شامل «تقویت» MyPlayer و 1700 VC است. این شامل دسترسی زودهنگام به بازی به مدت سه روز نیز می شود.
  • نسخه گرند اسلم – ۱۲۰ دلار برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC. شامل تمام موارد ذکر شده در بالا، به علاوه بسته قهرمانان گرند اسلم، که شامل یک راکت قهرمانی و سرویس قهرمان است. همچنین شامل یک بسته All Access است که شش فصل محتوای “Centre Court” پس از راه اندازی و همچنین هشت مورد لوازم آرایشی را در اختیار شما قرار می دهد. جزئیات مربوط به مجوز دادگاه مرکزی متعاقبا اعلام خواهد شد.

آخرین مسابقه بزرگ تنیس 2K مسابقه Top Spin 4 در سال 2011 بود که روی جلد آندره آغاسی، سرنا ویلیامز و رافائل نادال قرار داشت.

برخی از دیگر فرنچایزهای ورزشی اصلی 2K شامل سری NBA 2K، PGA Tour 2K و WWE 2K هستند. این فرنچایزها به دلیل استفاده از تراکنش‌های خرد که مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته و برای شرکت مادر Take-Two بسیار سودآور هستند، شناخته می‌شوند، بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم TopSpin 2K25 چگونه این کار را انجام می‌دهد.

بخوانید  بروس ویلیس زوال عقل دارد

تحریریه مجله بازی یک گیمر