اولین تریلر بسته الحاقی Scions of Ithelia برای The Elder Scrolls Online منتشر شد.

Bethesda تریلری از بسته الحاقی Scions of Ithelia از The Elder Scrolls Online منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که Bethesda Trailer تاریخ انتشار بسته الحاقی Scions of Ithelia برای The Elder Scrolls Online را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این بسته اضافی در کنار به روز رسانی 41 در دسترس کاربران رایانه شخصی قرار گرفت و در تاریخ 7 آوریل (26 مارس) به کنسول ها راه پیدا می کند. بازیکنان اکنون می توانند وارد دو سیاهچاله جدید شوند و برای ماجراهای جدید با شروع فصل Gold Road آماده شوند.

دانلود ویدیو از ابرات

گسترش Scions of Ithelia شامل دو گودال PvE کاملاً جدید، Oathsworn Pit و Bedlam Veil است. با شرکت در این دو ماجراجویی خطرناک، بازیکنان جوایز بی نظیری مانند آیتم های کلکسیونی، دستاوردها و مجموعه آیتم های جدید دریافت می کنند و نیروهای شیطانی درگیر در فصل Gold Road را کشف می کنند. این فصل در تاریخ 14 ژوئن (3 ژوئن) برای رایانه های شخصی و در تاریخ 29 ژوئن (18 ژوئن) برای کنسول ها منتشر خواهد شد.

به روز رسانی آنلاین Elder Scrolls 41 اصلاحات، محتوای اضافی و بهبودهایی را برای بازی پایه به ارمغان می آورد. پس از این به‌روزرسانی، بازیکنان می‌توانند از ابزارهای جدید محاصره‌پذیر برای کاهش تعداد آیتم‌های موجود در منوی آیتم‌ها استفاده کنند و توانایی چیدن 20 سلاح محاصره یکسان را خواهند داشت. این به روز رسانی حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه نسخه PC را متعادل می کند تا بازی در سیستم های ضعیف تر تجربه شود.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل یازدهم سریال American Horror Story

بازیکنان می توانند با عضویت در سرویس اشتراک ESO Plus به بسته الحاقی Scions of Ithelia دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه خرید این بسته با قیمت 1500 کرون از طریق فروشگاه کرون نیز امکان پذیر است. Scions of Ithelia Collector's Bundle همچنین با 4000 تاج به فروش می رسد و شامل بسته توسعه Scions of Ithelia، گربه Ashbone Saber، حیوان خانگی Ashbone Echalette و پنج Crown Experience Scroll می باشد.

توجه داشته باشید که همه اعضای ESO Plus می توانند Scions of Ithelia Collector's Bundle را در عرض دو هفته پس از انتشار آن در چندین پلتفرم به صورت رایگان دریافت کنند. بنابراین، کاربران رایانه های شخصی از 21 مارس 1402 (11 مارس 2024) و Xbox One و Xbox Series Xbox Series S، PlayStation 4 و PlayStation 5 از تاریخ 7 آوریل 1403 (26 مارس 2024) دو هفته فرصت دارند تا این باندل را به صورت رایگان دریافت کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر