بروس ویلیس زوال عقل دارد

خانواده بروس ویلیس اعلام کرده اند که وضعیت این ستاره سابق اکشن بدتر شده و او اکنون از زوال عقل رنج می برد.

اما همینگ ویلیس، همسر بروس ویلیس، به همراه همسر سابق دمی مور و رامر، اسکات، تالولا، میبل و اولین فرزندان این بازیگر 67 ساله، بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: «در حالی که اعلام این خبر دردناک و دشوار است. در نهایت این یک تشخیص صریح است. “در مورد بیماری او کمی تسکین وجود دارد. خانواده بروس ویلیس همچنین از همه طرفداران و افرادی که در این ماه ها برای آنها پیام حمایت از این بازیگر و خانواده اش ارسال کردند تشکر کردند.

انجمن آلزایمر بیان می کند که FTD شامل انواع مختلفی از زوال عقل است که لوب های پیشانی و تمپورال را درگیر می کند. FTD تا حد زیادی با اختلالات رفتاری یا زبانی (مانند آفازی) آشکار می شود. زوال عقل فرونتوتمپورال یک بیماری زودرس است که اغلب قبل از سن 65 سالگی رخ می دهد، اما می تواند زودتر شروع شود. طبقه بندی بین المللی بیماری ها این بیماری را عامل ایجاد اختلال در جنبه های روانی و رفتاری طبیعی انسان می داند.

فروردین امسال اعلام شد بروس ویلیس، بازیگر فیلم‌های «هاردکور». او پس از ابتلا به آفازی و از دست دادن قدرت تکلم از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونحال این بازیگر سابق فیلم های اکشن بدتر شده است. خانواده بروس ویلیس اعلام کرده اند که وضعیت او بدتر شده است و او اکنون از زوال عقل پیشانی گیجگاهی (FTD) رنج می برد که توانایی او در برقراری ارتباط با دیگران را مختل می کند.

بخوانید  Neopets جهت جدید می گیرد، NFTs و Crypto را کنار می گذارد