حضور جدی پاداوان مبارز در بازی Star Wars Jedi: Survivor

استودیو Respawn Entertainment گزارش داد که تقریباً 40 درصد از بازیکنان Star Wars Jedi: Fallen Order برای تجربه بازی به سطح سختی Story Mode ارتقاء داده اند و به گفته بسیاری از بازیکنان تفاوت زیادی بین این درجه سختی و Jedi Knight وجود دارد. از نظر سطح سختی به همین دلیل، سازندگان تصمیم گرفته اند تا سطح دشواری دیگری را برای بازیکنان اضافه کنند تا با چالش های کمتری نسبت به سطح سختی Jedi Knight روبرو شوند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 8 می (28 آوریل) برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر می شود | Xbox Series S و PC برنامه ریزی شده است. هدف این بازی این است که با سیارات بزرگتر با ماموریت های جانبی بیشتر، انواع دشمنان جدید، توانایی های جدید نیرو و پنج موقعیت شمشیر نوری، تجربه وسیع تری نسبت به بازی اول این سری به بازیکنان بدهد.

Respawn Entertainment در مصاحبه ای با Sirius Gaming تایید کرد که Star Wars Jedi: Survivor با پنج سطح دشواری عرضه خواهد شد. نسخه قبلی بازی فقط 4 درجه سختی داشت، اما درجه سختی Jedi Padawan در نسخه دوم اضافه شده است. این درجه سختی بین دو سطح دشواری Story Mode و Jedi Knight قرار می گیرد و دومین سطح دشواری بازی است. Jedi Padawan تجربه آسان تری نسبت به درجه سختی معمولی ارائه می دهد.

Respawn Entertainment تایید کرده است که Star Wars Jedi: Survivor در زمان راه اندازی پنج سطح دشواری خواهد داشت.

به تازگی جزئیات جدیدی از بازی نقش آفرینی اکشن Star Wars Jedi: Survivor از طریق نسخه های پیش نمایش برای طرفداران فاش شده است. حال در میان آخرین اخبار بازی متوجه شدیم که این دنباله دارای درجه سختی جدیدی است. این درجه سختی Jedi Padawan نام دارد که در Star Wars Jedi: Fallen Order ذکر نشده است.

بخوانید  کن 2023 با فیلم جدید جانی دپ آغاز می شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر