اعلام زمان پیوستن کیم کافوان و گوئنیتز به مبارزان The King of Fighters 15

بسته الحاقی دیگری در تابستان امسال منتشر می شود که به بازیکنان شخصیت Goenitz را به صورت رایگان ارائه می دهد. SNK در بهار امسال یک نسخه بتا برای بازی The King of Fighters 15 منتشر خواهد کرد که نسخه کامل آن در آینده برای بازی منتشر خواهد شد. این بازی مبارزه ای بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس اس و رایانه های شخصی قابل تجربه می باشد.

SNK طی رویداد Evo 2023 تایید کرد که شخصیت Kim Kaphwan در تاریخ 15 آوریل به King of Fighters 15 اضافه خواهد شد. در این میان، تریلر جدیدی برای نمایش محتوای آینده بازی منتشر شد که به شخصیت Sylvie Paula و شخصیت Najd اشاره می کند که تابستان امسال وارد King of Fighters 15 می شوند. امسال نیز این بازی پذیرای دو مبارز دیگر خواهد بود که یکی در پاییز و دیگری در زمستان وارد بازار می شود.

فصل دوم King of Fighters 15 در ماه ژانویه با پیوستن شینگو یابوکی به صفوف آغاز شد، اما هنوز مطالب بیشتری در راه است. طی چند ماه آینده 5 شخصیت اضافی به عنوان یک بسته الحاقی به بازی اضافه می شود که اولین آنها شخصیت Kim Kafuan است و در بهار در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. البته در جدیدترین اخبار بازی متوجه می شویم که SNK تاریخ دقیق ورود به بازی این جنگنده را فاش کرده است.

دانلود فیلم آپارات

SNK تریلر جدیدی از بازی The King of Fighters 15 منتشر کرده است.

بخوانید  مایکروسافت از باندل جدید Xbox Series X Forza Horizon 5 رونمایی کرد، پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون به صورت زنده انجام می‌شود