در تریلر جدید Spider-Man 2 با نسخه های مختلف مرد عنکبوتی آشنا شوید

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است. در طول تریلر جدید انیمیشن Spider-Man 2، مایلز مورالس در حال رویارویی با اسپات دیده می شود که سپس با گوئن استیسی به دنیایی می رود که در آن می تواند با نسخه های مختلف مرد عنکبوتی، از جمله پیتر بی پارکر، که اکنون یک فرزند دارد، مبارزه کند. برای ملاقات در مرحله بعد، مایلز به دلیل سرپیچی از قوانین Spider-Man 2099 تحت تعقیب است و می توانید تریلر جدید Spider-Man: Across the Spider-Verse را در زیر تماشا کنید:

Spider-Man: Across the Spider-Verse در 2 ژوئن اکران خواهد شد و Spider-Man: Beyond the Spider-Verse برای اکران در 29 مارس 2024 برنامه ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون وظیفه ساخت انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بر اساس فیلمنامه ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر مسئول هستند

دومین تریلر رسمی از سونی پیکچرز Spider-Man: Across the Spider-Verse را منتشر کرد که در آن شاهد تعقیب مایلز مورالس توسط مرد عنکبوتی هستیم.

تریلر جدید Spider-Man: Across the Spider-Verse را در یوتیوب تماشا کنید

شامیک مور، هایلی استاینفلد، اسکار آیزاک، ژاک جانسون، عیسی راعی، دانیل کالویا، کاران سونی، جیسون شوارتزمن، جورما تاکونی، گرتا لی، ریچل درچ، لونا لورن ولز و برایان تایری هنریاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse صداپیشه هستند. فیل لرد و کریستوفر میلر همچنین به عنوان تهیه کننده در دنباله انیمیشن Spider-Man بازگشت.

بخوانید  پیش‌نمایش Overwatch 2 Winter Wonderland 2022 - All Skins، Twitch Drops و حالت‌های آرکید
تحریریه مجله بازی یک گیمر